Gå til innhold

Applikasjoner??

Gjest nesten-ny på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare meg hva en applikasjon på facebook egentlig er? Jeg ser at jeg kan begrense de på ulike vis, men jeg skjønner egentlig ikke hva de er...

Skrevet

Det er for det meste bare tull.. ;-)

Jeg trenger å vite om dette er måter som mine venner (eller andre) kan få mer informasjon om meg enn det de får ved bare å gå inn og se på min profil.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg trenger å vite om dette er måter som mine venner (eller andre) kan få mer informasjon om meg enn det de får ved bare å gå inn og se på min profil.

Det kan jeg dessverre ikke svare på, jeg pleier å ignorere alt av applikasjoner.

Skrevet

Fortsatt ingen som kan gi en ordentlig forklaring på hva Applikasjoner på Facebook er?

Gjest togli
Skrevet

Fortsatt ingen som kan gi en ordentlig forklaring på hva Applikasjoner på Facebook er?

Kanskje det ikke er noen som har skjønt det? ;)

Jeg er på facebook og har ennå ikke helt skjønt hvordan disse funker, så stort sett ignorerer jeg dem ;)

Skrevet

Jo, en forklaring på hva Applikasjoner er: Det er bare tull!

Skrevet

Jeg mener å ha blitt fortalt at applikasjoner kan gi utvikleren av en applikasjon (ikke dine venner, og ikke Facebook selv, men dem som publiserer en applikasjon) mulighet for å hente ut informasjon om deg.

Skrevet

Jeg mener å ha blitt fortalt at applikasjoner kan gi utvikleren av en applikasjon (ikke dine venner, og ikke Facebook selv, men dem som publiserer en applikasjon) mulighet for å hente ut informasjon om deg.

Det kan nok stemme - jeg har forsøkt å "installere" applikasjoner noen ganger, og jeg må bestandig bekrefte av jeg tillater opplysninger om meg brukt - da har jeg stopper i prosessen for å si det slik...

Skrevet

Det kan nok stemme - jeg har forsøkt å "installere" applikasjoner noen ganger, og jeg må bestandig bekrefte av jeg tillater opplysninger om meg brukt - da har jeg stopper i prosessen for å si det slik...

Aha,- men applikasjonene spør altså,- det var jo tross alt (forholdsvis) redelig...

Skrevet

Aha,- men applikasjonene spør altså,- det var jo tross alt (forholdsvis) redelig...

Jada, de "spør" - og du må godkjenne - men det er ikke dermed sagt at de ikke allerede tar i bruk opplysningene. Tross alt har vi jo alle på Facebook "bekreftet" at vi overlater alt på Facebook til eierne...

Skrevet

Jada, de "spør" - og du må godkjenne - men det er ikke dermed sagt at de ikke allerede tar i bruk opplysningene. Tross alt har vi jo alle på Facebook "bekreftet" at vi overlater alt på Facebook til eierne...

Ja,- det gjelder å ikke legge ut noe som ikke man kan tåle at hvem som helst ser...

Skrevet

Applikasjoner er "tillegg" til Facebook-siden din. Det kan være tester, muligheter for å sende blomster, bamser og alt mulig annet rart, det kan være spill osv.

Har du akseptert en applikasjon, kan du senere slette den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...