Gjest nesten-ny på facebook Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Kan noen forklare meg hva en applikasjon på facebook egentlig er? Jeg ser at jeg kan begrense de på ulike vis, men jeg skjønner egentlig ikke hva de er... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Det er for det meste bare tull.. ;-) 0 Siter
Gjest nesten-ny på facebook Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Det er for det meste bare tull.. ;-) Jeg trenger å vite om dette er måter som mine venner (eller andre) kan få mer informasjon om meg enn det de får ved bare å gå inn og se på min profil. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Jeg trenger å vite om dette er måter som mine venner (eller andre) kan få mer informasjon om meg enn det de får ved bare å gå inn og se på min profil. Det kan jeg dessverre ikke svare på, jeg pleier å ignorere alt av applikasjoner. 0 Siter
Gjest nesten-ny på facebook Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Fortsatt ingen som kan gi en ordentlig forklaring på hva Applikasjoner på Facebook er? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Fortsatt ingen som kan gi en ordentlig forklaring på hva Applikasjoner på Facebook er? Kanskje det ikke er noen som har skjønt det? Jeg er på facebook og har ennå ikke helt skjønt hvordan disse funker, så stort sett ignorerer jeg dem 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Fortsatt ingen som kan gi en ordentlig forklaring på hva Applikasjoner på Facebook er? Jo, en forklaring på hva Applikasjoner er: Det er bare tull! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jeg trenger å vite om dette er måter som mine venner (eller andre) kan få mer informasjon om meg enn det de får ved bare å gå inn og se på min profil. Jeg mener å ha blitt fortalt at applikasjoner kan gi utvikleren av en applikasjon (ikke dine venner, og ikke Facebook selv, men dem som publiserer en applikasjon) mulighet for å hente ut informasjon om deg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jeg mener å ha blitt fortalt at applikasjoner kan gi utvikleren av en applikasjon (ikke dine venner, og ikke Facebook selv, men dem som publiserer en applikasjon) mulighet for å hente ut informasjon om deg. Det kan nok stemme - jeg har forsøkt å "installere" applikasjoner noen ganger, og jeg må bestandig bekrefte av jeg tillater opplysninger om meg brukt - da har jeg stopper i prosessen for å si det slik... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Det kan nok stemme - jeg har forsøkt å "installere" applikasjoner noen ganger, og jeg må bestandig bekrefte av jeg tillater opplysninger om meg brukt - da har jeg stopper i prosessen for å si det slik... Aha,- men applikasjonene spør altså,- det var jo tross alt (forholdsvis) redelig... 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Aha,- men applikasjonene spør altså,- det var jo tross alt (forholdsvis) redelig... Jada, de "spør" - og du må godkjenne - men det er ikke dermed sagt at de ikke allerede tar i bruk opplysningene. Tross alt har vi jo alle på Facebook "bekreftet" at vi overlater alt på Facebook til eierne... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jada, de "spør" - og du må godkjenne - men det er ikke dermed sagt at de ikke allerede tar i bruk opplysningene. Tross alt har vi jo alle på Facebook "bekreftet" at vi overlater alt på Facebook til eierne... Ja,- det gjelder å ikke legge ut noe som ikke man kan tåle at hvem som helst ser... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Applikasjoner er "tillegg" til Facebook-siden din. Det kan være tester, muligheter for å sende blomster, bamser og alt mulig annet rart, det kan være spill osv. Har du akseptert en applikasjon, kan du senere slette den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.