Gå til innhold

Mistet "tilbake"-funksjonen i Mine Bilder, Mine

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Dokumenter osv.

Går jeg inn i et bildealbum kommer jeg altså ikke ut igjen, må lukke hele vinduet og åpne Mine Bilder på nytt. Hva er skjedd?

Gjest minnah
Skrevet

..og der fant jeg ut av det..

Slik går det når 4-åringen får lov å trykke på mammas pc. Han har klart å endre brukerbildet mitt også... :-)

Gjest høstløv
Skrevet

..og der fant jeg ut av det..

Slik går det når 4-åringen får lov å trykke på mammas pc. Han har klart å endre brukerbildet mitt også... :-)

Barnebarnet mitt på 1 1/2 år, får ikke lov til å røre tastatur eller musen, men allikevel greidde hun å taste ivei og trykke på musen, slik at hele oppsettet på maskinen ble endret.

Heldigvis er pappaen hennes nettverksoperatør, så det var enkelt for ham å få innstillingene rettet opp igjen.

Helt utrolig hva slike små fingrer greier å lage av ugagn på dataen på bare noen få øyeblikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...