Gjest minnah Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Dokumenter osv. Går jeg inn i et bildealbum kommer jeg altså ikke ut igjen, må lukke hele vinduet og åpne Mine Bilder på nytt. Hva er skjedd? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 ..og der fant jeg ut av det.. Slik går det når 4-åringen får lov å trykke på mammas pc. Han har klart å endre brukerbildet mitt også... :-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 ..og der fant jeg ut av det.. Slik går det når 4-åringen får lov å trykke på mammas pc. Han har klart å endre brukerbildet mitt også... :-) Barnebarnet mitt på 1 1/2 år, får ikke lov til å røre tastatur eller musen, men allikevel greidde hun å taste ivei og trykke på musen, slik at hele oppsettet på maskinen ble endret. Heldigvis er pappaen hennes nettverksoperatør, så det var enkelt for ham å få innstillingene rettet opp igjen. Helt utrolig hva slike små fingrer greier å lage av ugagn på dataen på bare noen få øyeblikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.