Gå til innhold

Hoteller osv med barnepass?

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen en alenemor
Skrevet

Noen som kan anbefale noe hotell, helst innen halvannen timers kjøring fra Oslo, som har barnepass for barn ned til 2 år? Og gjerne noe gøy for 6-åringer også? Trenger å reise bort en helg til ferdig mat og LITT voksentid samtidig som barna har det ok.

Skrevet

Jeg vet ikke om Unnis Aktivitetsferie har weekendopplegg, men mye bra for aleneforeldre her.

Gjest hilsen en alenemor
Skrevet

Jeg vet ikke om Unnis Aktivitetsferie har weekendopplegg, men mye bra for aleneforeldre her.

Takk, men ja det kjenner jeg til. Men de har ikke barnepass der, sånn organisert altså. Jeg trenger det en helg i blant.

Gjest ViViola
Skrevet

Det tror jeg ikke at jeg har hørt om engang, jeg, hoteller som tilbyr barnepass. Men det burde sikkert noen "tenne" på!

Du har ikke noen som kan ta ungene en helg, da, slik at du kan reise helt uten barn? Noen du kan ta barna for ei anna helg, slik at dere bytter tjenester?

(Regner med at familie som stiller opp ikke eksisterer, siden du stiller et slik spørsmål her.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...