Gå til innhold

Fryseetiketter - hvor kjøper jeg det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lett etter sånne klistreetiketter til å ha på fryseposer, men finner det ingen steder. Har sett både på matbutikker og Nille. Noen som vet hvor de kan ha det?

Skrevet

Aner ikke. jeg bruker bare frysetape (kjøpt i matbutikken) som jeg skriver på med sprittusj.

Gjest høstløv
Skrevet

Du kan kjøpt fryseposer, hvor det er skrivefelt utenpå posen.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Bokhandel eller kontorutstyrsforretning kanskje. Om de ikke heter fryseetiketter, så kan de vel alltids brukes til det. I bokhandel har jeg iallefall kjøpt etiketter beregnet til å sette på skolebøker, og de kan utmerket godt brukes til frysing også.

Gjest høstløv
Skrevet

Bokhandel eller kontorutstyrsforretning kanskje. Om de ikke heter fryseetiketter, så kan de vel alltids brukes til det. I bokhandel har jeg iallefall kjøpt etiketter beregnet til å sette på skolebøker, og de kan utmerket godt brukes til frysing også.

De etiketter, jeg kjøper, faller av, når plastposen blir frossen.

Jeg har noen ganger brukt to plastposer og lagt lapp inn i mellom posene.

Skrevet

Jeg bruker bare tape jeg...

:0)

Heter det fryseteip? Og har de det på matvarebutikker?

Gjest mora2
Skrevet

Heter det fryseteip? Og har de det på matvarebutikker?

Nei, jeg bruker bare bandasje lignende tape. Grei å skrive på.

De selgeren den i daglivaren.

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...