smurf78 Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Har lett etter sånne klistreetiketter til å ha på fryseposer, men finner det ingen steder. Har sett både på matbutikker og Nille. Noen som vet hvor de kan ha det? 0 Siter
ekte nick Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Aner ikke. jeg bruker bare frysetape (kjøpt i matbutikken) som jeg skriver på med sprittusj. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Du kan kjøpt fryseposer, hvor det er skrivefelt utenpå posen. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Bokhandel eller kontorutstyrsforretning kanskje. Om de ikke heter fryseetiketter, så kan de vel alltids brukes til det. I bokhandel har jeg iallefall kjøpt etiketter beregnet til å sette på skolebøker, og de kan utmerket godt brukes til frysing også. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Bokhandel eller kontorutstyrsforretning kanskje. Om de ikke heter fryseetiketter, så kan de vel alltids brukes til det. I bokhandel har jeg iallefall kjøpt etiketter beregnet til å sette på skolebøker, og de kan utmerket godt brukes til frysing også. De etiketter, jeg kjøper, faller av, når plastposen blir frossen. Jeg har noen ganger brukt to plastposer og lagt lapp inn i mellom posene. 0 Siter
smurf78 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 Jeg bruker bare tape jeg... :0) Heter det fryseteip? Og har de det på matvarebutikker? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Heter det fryseteip? Og har de det på matvarebutikker? Nei, jeg bruker bare bandasje lignende tape. Grei å skrive på. De selgeren den i daglivaren. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.