Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker dette programmet, rent bortsett fra at programlederen er så sabla lykkelig. Han må være homo, det finnes ingen annen forklaring.

Ellers er det på høy tid med et program som viser litt andre sider av Pakistan enn ekstremisme, bomber og annen morro.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvorfor liker du ikke programmet dersom han er homo?

Skrevet

Hvorfor liker du ikke programmet dersom han er homo?

Jeg liker programmet, det sier jeg jo. Bortsett fra at han er så glad at jeg blir sliten. Glad og litt fjollete er et symptom på homofili, men jeg ser da på programmet for det.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg liker programmet, det sier jeg jo. Bortsett fra at han er så glad at jeg blir sliten. Glad og litt fjollete er et symptom på homofili, men jeg ser da på programmet for det.

Har ikke sett programmet, men har inntrykk av at han er dyktig. Hvorvidt han er homofil synes jeg er irrelevant og egentlig ganske uinteressant.

Skrevet

Så hvorfor er homoen mer lykkelig en vi andre?

Det lurer jeg på. :-)

Skrevet

Så hvorfor er homoen mer lykkelig en vi andre?

Det lurer jeg på. :-)

Tjs, si det? Jeg tror det er en TV ting. Lars Andreas Larsen er voldsomt fjollete og glad på TV, Sturla likeså (på fritiden drev han og slo ned flyvertinner når han var på tur). Petter Stordalen er i samme leia, selv om han sitter i hotellskapet sitt. Han fniser til og med, og er voldsomt opptatt av å vise hvor liten og sterk han er.

Det han noe med TV å gjøre!

Skrevet

Har ikke sett programmet, men har inntrykk av at han er dyktig. Hvorvidt han er homofil synes jeg er irrelevant og egentlig ganske uinteressant.

Han er programleder og legger føringen for hele programmet, så jeg synes det er relevant. I tillegg kjeder jeg meg før jeg skal på jobb. Grunn god nok.

Skrevet

Tjs, si det? Jeg tror det er en TV ting. Lars Andreas Larsen er voldsomt fjollete og glad på TV, Sturla likeså (på fritiden drev han og slo ned flyvertinner når han var på tur). Petter Stordalen er i samme leia, selv om han sitter i hotellskapet sitt. Han fniser til og med, og er voldsomt opptatt av å vise hvor liten og sterk han er.

Lars Andreas Larssen er vel ikke homo? Han er jo sammen med Monna Tanberg, og har - så vidt meg bekjent - bare vært sammen med kvinner...

Dessuten tror jeg det går an å være lykkelig og sprudlende uten å være hormofil ;)

Gjest togli
Skrevet

Han er homo, men det har igrunnen lite med programmet å gjøre ;)

Skrevet

''Lars Andreas Larsen er voldsomt fjollete og glad på TV''

Det kommer av at han har hatt altzheimer i mange år, det. :-D Forøvrig så var han samboer med Monna Tandberg før han ble så syk at han ikke kunne bo hjemme mer, så jeg tviler på om han er homo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...