smurf78 Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Er det vanlig å skrive at man har vært langtidssykemeldt på cv'n? Før jeg fikk nåværende jobb hadde jeg vært sykemeldt i 1,5 år. Sa ingenting om det til min nåværende arbeidsgiver, for jeg var jo fortsatt ansatt i forrige firmaet selvom jeg var sykemeldt. Ergo ingen hull i cv'n heller. En evt. ny arb.giver har vel heller ikke krav på å få vite det? 0 Siter
trampetroll Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Hvorfor skulle du skrive på CV at du har vært sykemeldt?? 0 Siter
Gjest Afrodita Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Nei du skal ikke ha det på CVen din at du har vært langtidsykemeldt, og du skal la være å si det i evt. arbeidsintervjuer.... Lat som det ikke har eksisert så lenge du kan, men ikke prøv å lyve.... 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jeg ville ikke hatt det. Jeg ville ikke løyet men jeg ville unngått å si det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Ville ikke løyet i en CV, men ville absolutt ikke nevnt sykmeldinger der heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.