Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Skal ned 60 kg -34,2

Så flott! Du kommer sikkert til å nå målet ditt i god tid før sommeren.

Jeg har gått ned 2,2 kg siden mandag i forrige uke, og er kjempefornøyd.

Jeg har jo mye mer enn deg å ta av, så jeg når nok ikke målet før sommeren, det har jeg aldri forventet heller. Men hvis vektnedgangen fortsetter som nå, og jeg ikke kommer til noe vektplatå, håper jeg å ha nådd -45 før sommerferien.

Lykke til videre!

karusell123

Forrige uke: 125,6

Denne uka: 126,4

800 gram opp. Ikke det jeg ønsket, men faktisk bedre enn jeg fryktet. Har ikke hatt så mye fokus på mat og trening, har hatt en masse andre problemer å forholde meg til. I tillegg har jeg fått mensen, og det gjør alltid at vekta går oppover på meg.

Hallo - her er jeg igjen!

Ikke så hyggelig tall for meg på vekta idag, den bikket opp på 60-tallet igjen! (59,8 sist uke..) Veide idag hele 60.6 kg!

Men; venter mensen om noen dag og føler meg svært oppblåst i magen. I tillegg har magen vært litt treig denne uken. Satser på at disse to faktorene er mesteparten av årsaken til dette nedslående resultatet.

Men, når sant skal sies så har jeg blitt rammet av intens søtlyst siste dagene, passer også godt med perioden i syklusen.

Jaja, enda lenge til sommeren!

Ha en god helg

Hilsen

Annonse

Så flott! Du kommer sikkert til å nå målet ditt i god tid før sommeren.

Jeg har gått ned 2,2 kg siden mandag i forrige uke, og er kjempefornøyd.

Jeg har jo mye mer enn deg å ta av, så jeg når nok ikke målet før sommeren, det har jeg aldri forventet heller. Men hvis vektnedgangen fortsetter som nå, og jeg ikke kommer til noe vektplatå, håper jeg å ha nådd -45 før sommerferien.

Lykke til videre!

Gratulerer med et kjempeflott resultat!

Det er jo egentlig helt vannvittig bra å klare å gå ned 45 kg! Står stor respekt av innsatsen din...

God helg!

Gjest prust

Veide meg i dag - 68,7 kilo - og det er 200 g mer enn for tre uker siden. Har ikke gjort noe for å prøve å gå ned i vekt, men nå har jeg i alle fall startet opp treningen igjen :-)

Har som mål å komme ned på 64 kilo til sommeren - men har ikek så mye tro på at jeg klarer det.....

Gjest bipp..

Så flott, Bipp, du er kjempeflink!

Tror du når målet ditt før sommeren, jeg, er jo enda noen måneder til. Lykke til videre!

Vennlig hilsen

Takk skal du ha. Jeg håper å greie det men de siste kiloene går gjerne sakte av. Men håpet er jo der da. Og skulle jeg ikke være i mål til sommeren så blir det en lang slankepause uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...