Gjest anna k Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jeg som skulle rigge meg til å se The mentalist i kveld, også går det ikke. Er det ikke onsdager det har gått på da? Og er det slutt på sesongen eller noe? I min verden blir ikke Paradise Hotel det samme.. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Med mindre det slippes løs en mer utagerende "Dexter" på Paradise Hotel så fortrekker jeg å faktisk å vaske klær. The mentalist var bra men var det ikke sesongslutt eller noe? 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Med mindre det slippes løs en mer utagerende "Dexter" på Paradise Hotel så fortrekker jeg å faktisk å vaske klær. The mentalist var bra men var det ikke sesongslutt eller noe? Det er vel noe slik. Hjernen min var klar for en passende avslappet "greinok" serie. Men hjernen min blir aldri klar for Paradise Hotel. Jaja, ikke verdens undergang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.