Gå til innhold

tips til litt gøy/kos på toget.

Anbefalte innlegg

Gjest trainbitch
Skrevet

Heisann!

Vi er en jentegjeng som skal på en lengere togtur. Har litt lyst å lage til en overraskelse til jentene jeg reiser sammen med.

Bør helst ikke koste skjorta.

Har i første omgang plan om en liten vinflaske til hver. Kondomer og omskrevet versjon av fjellvettreglene. Her vil jeg gjerne ha innspill. tenker noe slik som.. "meld fra hvor du går" -har alle oppdattert facebookprofilen sin??

og noe i den duren.

Ellers tips til noe gøy jeg kan finne på / lage til som kan gjøre en ellers kjedelig togtur litt mere spennende?

Håper på mange morsomme og kreative forslag :o)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bustebeisa

13

• Lillemus

7

• morsan

4

• Sofline

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv
Skrevet

Sjekk med NSB om eet er lov å nyte alkohol på toget, før du går til innkjøp av vin til å nyte på togturen.

Gjest verste jeg vet på en togtur
Skrevet

At dere har det gøy er en ting - med hva med de andre som er nødt til å sitte der sammen med dere!? Har du tenkt på det?

Bråkete grupper som ikke tar hensyn til andre passasjerer er det

Gjest høstløv
Skrevet

At dere har det gøy er en ting - med hva med de andre som er nødt til å sitte der sammen med dere!? Har du tenkt på det?

Slik tenkte jeg også. det må bli en grusom tur for medpassasjerer, hvis en stor gruppe skal ha fest på toget.

Skrevet

La togtur være togtur, og ta en fest etterpå!

Dere er sikkert klar over at det er flere enn dere som kjører tog?

Gjest verste jeg vet på en togtur
Skrevet

Sjekk med NSB om eet er lov å nyte alkohol på toget, før du går til innkjøp av vin til å nyte på togturen.

Jeg er ganske så sikker på at loven om at det ikke er lov å drikke alkohol på offentlige steder, gjelder også for tog.

Gjest trainbitch
Skrevet

Nå var det absolutt ikke meningen vi skulle feste å skråle. Men det jeg ville ha tips om var gøy/kos på toget. En hyggelig overaskelse til mine venninner.

Det er da absolutt ikke noe problem å kose seg på toget uten at andre skal lide under dette, er det vel?

Gjest trainbitch
Skrevet

Slik tenkte jeg også. det må bli en grusom tur for medpassasjerer, hvis en stor gruppe skal ha fest på toget.

vi skal ikke ha fest. har ikke nevnt ordet fest.

Gjest anna k
Skrevet

Nå var det absolutt ikke meningen vi skulle feste å skråle. Men det jeg ville ha tips om var gøy/kos på toget. En hyggelig overaskelse til mine venninner.

Det er da absolutt ikke noe problem å kose seg på toget uten at andre skal lide under dette, er det vel?

Det skal ikke mye kos til for dere før det blir tilsvarende ukoselig for de andre rundt dere.

Tror jeg.

Gjest trainbitch
Skrevet

jeg har selv klaget på fulle medpassasjerer så det er nok ikke noe problem å nyte medbrakt.

Vi skulle ikke feste. Ville bare lage litt kos/gøy for mine venninner.

Men begynner å lure på om vi må sitte rettt i ryggen og lese blad hele tiden om alle syns det er grusomt at folk har det koselig på tur...

Gjest minnah
Skrevet

Kos på toget bør innebære rolige aktiviteter, lese blad, høre på musikk med øreplugger, o.l. De andre i kupéen skal sikkert også langt, og skravling, latter, fnising, konkurranser osv, er til stor plage for andre. Rett og slett. Sorry! :-)

Skrevet

Dersom dere hadde oppført dere normalt (slik at det også er trygt for barn der) så hadde jeg nok bare ledd av hele opplegget. Det er da artig å se at andre har det gøy!

Gjest minnah
Skrevet

jeg har selv klaget på fulle medpassasjerer så det er nok ikke noe problem å nyte medbrakt.

Men begynner å lure på om vi må sitte rettt i ryggen og lese blad hele tiden om alle syns det er grusomt at folk har det koselig på tur...

Ja, faktisk. Dere må ta hensyn når folk sitter så tett. Det skal ikke være fest sier du, men dere skal drikke vin og ha det gøy? Høres ut som en liten fest i mine ører.

Gjest trainbitch
Skrevet

Det skal ikke mye kos til for dere før det blir tilsvarende ukoselig for de andre rundt dere.

Tror jeg.

her var ikke snakk om fyllekalas, men en gøy overraskelse og litt tøys å fjas og en liten overraskelse på en ellers lang og kjedelig togtur.

Skrevet

Lage adjektivhistorie er jo alltid morsomt. Lag historien ferdig på forhånd. Siden dere er voksne, kan den jo gjerne være litt lang :)

Et morsomt spill?

Quizzer - gjerne litt à la Cosmopolitan - sånne virkelig saklige personlighetsquizzer ;)

Husk på at det også kan være greit å ha det litt rolig innimellom...og ha en flott tur :D

Gjest trainbitch
Skrevet

Lage adjektivhistorie er jo alltid morsomt. Lag historien ferdig på forhånd. Siden dere er voksne, kan den jo gjerne være litt lang :)

Et morsomt spill?

Quizzer - gjerne litt à la Cosmopolitan - sånne virkelig saklige personlighetsquizzer ;)

Husk på at det også kan være greit å ha det litt rolig innimellom...og ha en flott tur :D

tusen takk for svar :o)

Gjest trainbitch
Skrevet

Dersom dere hadde oppført dere normalt (slik at det også er trygt for barn der) så hadde jeg nok bare ledd av hele opplegget. Det er da artig å se at andre har det gøy!

Takk. begynte å lure på om alle var så dønn seriøse etter svarene jeg fikk tidligere. Vi tenker jo ikke å "ta over" toget. Bare ha litt kos ;o)

Gjest trainbitch
Skrevet

Ja, faktisk. Dere må ta hensyn når folk sitter så tett. Det skal ikke være fest sier du, men dere skal drikke vin og ha det gøy? Høres ut som en liten fest i mine ører.

da er ikke vi fra samme landsdel forstår jeg.

Skrevet

Du får tilbakemeldinger på det du spør om, du kan ikke bli sur om de tilbakemeldingene ikke er det du ønsker... Ja, dere kan godt sitte emd rett rygg og lese i et blad på turen, det blir mye hyggeligere for deres medpassasjerer.

Gjest minnah
Skrevet

da er ikke vi fra samme landsdel forstår jeg.

Mulig, men jeg har sittet på rumpa mellom Østlandet og Bodø sikkert 20 ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...