Gjest høstløv Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Komfortavdelingen er ikke det samme som stillevogna :-) Jeg kjører ikke med tog selv, men jeg har bestilt plass for min datter, så jeg trodde at det var det samme, også etter det jeg leste på NSB's internettsider. 0 Siter
Gjest jobber i togbransjen Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Det er ikke lov å nyte medbrakt på toget. Les nederst på siden her: http://www.nsb.no/paa_toget/mat/nsb-meny-noe-godt-underveis-article24513-2665.html 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Lage adjektivhistorie er jo alltid morsomt. Lag historien ferdig på forhånd. Siden dere er voksne, kan den jo gjerne være litt lang Et morsomt spill? Quizzer - gjerne litt à la Cosmopolitan - sånne virkelig saklige personlighetsquizzer Husk på at det også kan være greit å ha det litt rolig innimellom...og ha en flott tur Ha!! Jeg tenkte _nettopp_ på adjektivhistorie:-) det kan bli skikkelig morsomt, hvis man setter av plass til _mange_ adjektiiver:-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Jeg kjører ikke med tog selv, men jeg har bestilt plass for min datter, så jeg trodde at det var det samme, også etter det jeg leste på NSB's internettsider. Men det var ihvertfall ikke det samme da junior og jeg tok tog sammen sist! :-) Da satt vi og slappet av sammen i en gratis stillevogn, og jeg tenkte at det var veldig deilig med såpass stort barn...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Hvis koselig er lik høy latter, mye skravling osv., er det irriterende at andre koser seg på toget ja. Dempet lydnivå er saken. :-) Ja, det må ikke bli for høylydt, men mer dempet humor må gå fint. Men det verste er når "skrålerne" oppfører seg som de tror at alle andre rundt dem synes de er rasende festlige. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Mulig, men jeg har sittet på rumpa mellom Østlandet og Bodø sikkert 20 ganger. Oi, høres ut som en slitsom affære!! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Oi, høres ut som en slitsom affære!! For å si det sånn, jeg gidder ikke det nå lenger. Hørt om fly, liksom.. ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Ha!! Jeg tenkte _nettopp_ på adjektivhistorie:-) det kan bli skikkelig morsomt, hvis man setter av plass til _mange_ adjektiiver:-) Jepp! Jeg synes adjektivhistorier er hysterisk morsomme til tider. Nå har jentene blitt så store her i huset, at vi kan lage slike - og jeg koser meg like mye hver gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.