Gå til innhold

Klikke vekk forum, i stedet for å velge?


Gjest maret

Anbefalte innlegg

Det er bare noen få forumer som jeg ikke vil lese (selvsagt der hvor det er mest aktivitet). Så når jeg trykker på alle nye innlegg tar de innlegge omtrent halve plassen. Å velge hvilke forum jeg vil lese fra er for slitsomt, når ikke mine valg blir lagret.

Er det ikke mulig å klikke vekk de forum, i stedet for å velge hvilke man vil lese fra?

Nye-innlegg-funskjonen var i hvertfall bedre før, alt det andre er helt greit.

Og forresten, kan man ikke oppdatere Nye Innlegg? Kommer alltid til det første forumet jeg var på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To tips:

> Kopier denne (det er "Svar til meg"). Herfra kan du klikke på "Alle nye innlegg", som deretter åpner seg i eget vindu:

http://forum.doktoronline.no/mp/forum/article?_cmd=window&left=/mp/forum/article%3f_cmd%3dreplies&right=about%3ablank

> Gå inn og juster innstillingene i nettleseren din, slik at sidene ALLTID kommer opp oppdaterte når du klikker på dem (forutsetter at du har Internet Explorer):

Verktøy -> Alternativer for Internett -> Generelt -> Under punktet "Midlertidige Internettfiler" velger du Innstillinger -> Sett hake ved "Hver gang siden vises"

(takk til citoyen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Hei,

Det ene forslaget ditt med å klikke vekk forumgrupper tror jeg kan bli noe forvirrende for de fleste.

For å gjøre det lettere å oppdatere "Alle nye innlegg", har vi nå lagt inn en link "Oppdater denne listen".

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...