Gå til innhold

Det snør og det snør... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal våren komme da? Er sp lei snø nå, måking og jævlig føre.. Fikk litt vårstemning i dag morres siden det var bart og fint på bakken, men nå er helvette løs igjen... Når skal det ende? Veldig klar for reker og hvitvin på verandaen i sola jeg nå...

I Oslo så laver det ned. : ( Virker som om vinteren aldri skal ta slutt..Vært kaos lenge nå. Både når det gjelder tog, trikk, t-bane og bil i snøværet. Parkering er håpløst, særlig utenfor barnehagen.. Hvordan er det hos dere?

Gjest høstløv
Skrevet

Her har det snødd i hele dag, så mannen min må ut å måke snø igjen, det er han dyktig lei, og i går trodde han at våren var kommet, men det ble nedtur når snøen begynte å lave ned i dag.

Skrevet

Det kan komme mye snø ennå, vi er ikke mer enn i midten av mars. Det kan snø til 17 mai:-)

mil1365380270
Skrevet

Syns det er fantastisk deilig med denne fine vinteren vi har i år på Østlandet. Lyst, rent og pent. Kjempefint ute for barna, og masse muligheter for skiturer. Liker å måke snø, flott med litt trening rett utenfor huset. Heia vinteren! :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Syns det er fantastisk deilig med denne fine vinteren vi har i år på Østlandet. Lyst, rent og pent. Kjempefint ute for barna, og masse muligheter for skiturer. Liker å måke snø, flott med litt trening rett utenfor huset. Heia vinteren! :-)

I grunn enig. Vi har hatt en fantastisk flott vinter - mye skigåing og aking. Masse ute har vi vært.

I går var det sol og flott vær, så fikk litt vårstemning, så kjente at jeg savnet våren litt som jeg skrev et annet sted tidligere.

Men vinteren kan fortsatt vare en stund til. Ser ut til at det blir skiturer på oss til helga også - lenge siden vi har vært så mye ute på ski.

mil1365380270
Skrevet

I grunn enig. Vi har hatt en fantastisk flott vinter - mye skigåing og aking. Masse ute har vi vært.

I går var det sol og flott vær, så fikk litt vårstemning, så kjente at jeg savnet våren litt som jeg skrev et annet sted tidligere.

Men vinteren kan fortsatt vare en stund til. Ser ut til at det blir skiturer på oss til helga også - lenge siden vi har vært så mye ute på ski.

Samme her. Trenger ikke hytte på fjellet når det er så fantastisk bra forhold hjemme.

Var fint i går, men tenk så fort det smelter når våren kommer?! Litt bråvarme, så er forsommeren her på et blunk. Uten måneder med sand, hundemøkk og søle.

Gjest minnah
Skrevet

Ja, jaggu laver det ned på nytt.. nå som det akkurat var blitt litt bart på veiene her. Og jeg som akkurat har kjøpt meg nye joggesko..

Jaja, har en unnskylding for å utsette løpinga litt til, hvertfall ;o)

Gjest minnah
Skrevet

Det kan komme mye snø ennå, vi er ikke mer enn i midten av mars. Det kan snø til 17 mai:-)

Det kan det, i Oslo var det minusgrader og snødde sidelengs 17 mai i fjor. Fytterakkern det var guffent!

Skrevet

Det kan det, i Oslo var det minusgrader og snødde sidelengs 17 mai i fjor. Fytterakkern det var guffent!

17 mai i fjor var ekstrem kald. Det snødde ikke her jeg bor, men hadde det kommer nedbør så hadde det vært i form av snø. Vi hadde kledd oss godt og de fleste hadde vintrefrakk og mange luer. Enda holdt vi å daua, vi dro tidlig hjem ja.

Gjest høstløv
Skrevet

I 1983 år siden snødde det den 14. juni I Akershus, og i 1975 snødde det i den første uken av juni i Østfold.

Gjest annlovinda
Skrevet

Samme her. Trenger ikke hytte på fjellet når det er så fantastisk bra forhold hjemme.

Var fint i går, men tenk så fort det smelter når våren kommer?! Litt bråvarme, så er forsommeren her på et blunk. Uten måneder med sand, hundemøkk og søle.

Ja - når først våren kommer så smelter det fort.

Godt når våren kommer - men fint vi kan glede oss over denne fine vinteren vi har hatt også.

Gjest høstløv
Skrevet

Ja - når først våren kommer så smelter det fort.

Godt når våren kommer - men fint vi kan glede oss over denne fine vinteren vi har hatt også.

Det er ikke fint i det hele tatt, jeg kommer meg ikke ut.

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er ikke fint i det hele tatt, jeg kommer meg ikke ut.

Hvis du ikke kommer deg ut, så skjønner jeg veldig godt at du ikke synes vinteren er fin.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er minst like frustrert som deg, og jeg orker ikke mer snø nå! :(

Skrevet

Jeg er heldigvis ikke hjemme og her er det så mye snø at jeg ikke er frustrert. Det er til og med måkt så det går an å komme fram.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er heldigvis ikke hjemme og her er det så mye snø at jeg ikke er frustrert. Det er til og med måkt så det går an å komme fram.

''Det er til og med måkt så det går an å komme fram.

''

Da tåler jeg en del snø også. ;)

Skrevet

I 1983 år siden snødde det den 14. juni I Akershus, og i 1975 snødde det i den første uken av juni i Østfold.

Dette husker jeg ikke.

Men er du sikker på at det var i 1975? fordi det var en sommer som var svært, svært varm over hele landet. Det var tørke og nesten ikke regn. Vet det var varmerekord på Hedmark den gangen, derfor høres dette veldig rart ut at det var i 1975.

Jeg husker den sommeren veldig godt og det var glovarmt hele sommeren. Jeg husker at min far klippet plen i begynnelsen av november. Uka etter så snødde det kraftig forresten:-)

Skrevet

Er enig med deg i at dette har vært en fin vinter, mye snø og kaldt, skikkelig god gammeldags vinter. Men akkurat nå kan jeg styre meg for mer snø.

Skrevet

Er enig med deg i at dette har vært en fin vinter, mye snø og kaldt, skikkelig god gammeldags vinter. Men akkurat nå kan jeg styre meg for mer snø.

Jeg så nettopp værmeldiga fra Mrxxvei: SNØ! Masse snø, faktisk døgnet rundt, fram til 17.mai! ;D

Vart du glad no? *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236884964' post='4110775]

Jeg så nettopp værmeldiga fra Mrxxvei: SNØ! Masse snø, faktisk døgnet rundt, fram til 17.mai! ;D

Vart du glad no? *hehe*

Værmeldinga har aldri vært til å stole på:-) Tenkte jeg skulle kjøre billøp 2 mai og da må det være tørt og fint:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...