Gjest drittlei nå Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Hvorfor har to tv-kanaler valgt torsdag som den dagen de sender dritt-tv? TvN: Pamela, unsensurert - Glamourjentene - Ungkaren Tv3:Paradise Hotel Møkk altså! 0 Siter
Gjest fda Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Hvis det er den eneste dagen du ikke vil se på TV, så kan du kanskje finne på noe annet? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Nå skal jeg reklamere for Get-boksen - programmer den til automatisk å ta opp alle serier og programmer du ønsker å se, og spar dem til dritt-kveldene! ) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 På de to kanelene er det vel stort sett dritt hele uka? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 På de to kanelene er det vel stort sett dritt hele uka? Der er jeg enig - er jammen ikke mye jeg har lyst å se på de to kanalene. Har kanskje noe med alder å gjøre også? Datteren min på 19 ser stort sett på disse to kanalene i tillegg til Mtv 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Har du de kanalene, så har du mange andre også tenker jeg. :-) Så - velg noe annet. Alternativt: Slå av TV'n og gjør noe heeeelt annet! :-) 0 Siter
Tonette Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Jeg blir bare glad når det er dritt på tv jeg, for da slipper jeg å kaste bort tid med å sitte å glo. Det finnes da andre ting å gjøre enn å glo på en skjerm. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Skaff deg digitalboks med opptaksfunkjson, så kan du ta opp alle mulige programmer som går på andre tider av døgnet, så kan du se dem på torsdagene;-) Blir ikke fritidsproblemer for en med en slik boks! ;-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Skaff deg digitalboks med opptaksfunkjson, så kan du ta opp alle mulige programmer som går på andre tider av døgnet, så kan du se dem på torsdagene;-) Blir ikke fritidsproblemer for en med en slik boks! ;-) ''Blir ikke fritidsproblemer for en med en slik boks!'' Nei er det ikke herlig?! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.