Gå til innhold

Mange problembarn født i 1999?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er _derfor_ guttungen liker fotball altså... Han er den eneste i familien (bortsett fra den ene tanta hans)

Sædcellen som ble til guttungen ble altså produsert av pappaen omtrent akkurat da Rekdal scoret?

(han er nemlig unnfanget i høstferien en gang...)

''Sædcellen som ble til guttungen ble altså produsert av pappaen omtrent akkurat da Rekdal scoret?''

Rekdal scoret på sankthansaften i 1998. Lages virkelig sædcellene flere måneder på forhånd?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

5

• laban

2

• Mrs D

2

• Bookworm

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv
Skrevet

''Sædcellen som ble til guttungen ble altså produsert av pappaen omtrent akkurat da Rekdal scoret?''

Rekdal scoret på sankthansaften i 1998. Lages virkelig sædcellene flere måneder på forhånd?

"Lages virkelig sædcellene flere måneder på forhånd?"

Svar: Ja

Sitat: "I testiklene er det to–tre grader Celsius kaldere enn ellers på kroppen. Dette er viktig for at sædcellene skal gjennomgå sin modning, som tar ca. 76 dager, før den forlater testiklene"

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/eggceller_og_saedceller

Skrevet

"Lages virkelig sædcellene flere måneder på forhånd?"

Svar: Ja

Sitat: "I testiklene er det to–tre grader Celsius kaldere enn ellers på kroppen. Dette er viktig for at sædcellene skal gjennomgå sin modning, som tar ca. 76 dager, før den forlater testiklene"

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/eggceller_og_saedceller

Wow, det visste jeg faktisk ikke. Takk for info! :-D

Skrevet

Høres jo litt rart ut;) , men det passer her for jenta vår. Hvor har denne venninnen din fått denne infoen fra?

Skrevet

Sitat: "Sædcellen som ble til guttungen ble altså produsert av pappaen omtrent akkurat da Rekdal scoret?"

Akkurat da var mannen din sikkert opptatt av andre ting enn tanken på å produsere sædceller :-).

Tror du han må konsentrere seg for å få til det (også)?

Gjest høstløv
Skrevet

Tror du han må konsentrere seg for å få til det (også)?

Nei, jeg tror at det går helt av seg selv, men akkurat i det øyeblikket var kroppen hans i sikkert helspenn og hadde sannsynligvis ikke kapasitet til å produsere sædceller.

Gjest gomle
Skrevet

Høres jo litt rart ut;) , men det passer her for jenta vår. Hvor har denne venninnen din fått denne infoen fra?

Hun er sykepleier selv, og har en sønn fra 1999 med flere diagnoser. Men akkurat hvor hun har det fra vet jeg ikke.

Gjest gomle
Skrevet

Har selv en datter med diagnose født i 1999, og bestevenninna mi sin datter (også født i 1999) har nettopp fått diagnose... I klassen til dattera mi er det et par adferdsforstyrrede elever...

Men hva er det du egentlig antyder med dette innlegget? Hvorfor skulle det være slik?

Det var det jeg lurte på også, om planeter har stått i en uheldig posisjon eller noe sånt, jeg aner ikke hvorfor det skulle være flere barn med problemer det året, men for oss kan det virke som det er tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...