Gjest ViViola Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Det kan de sikkert, men hvorfor skulle de? 0 Siter
Gjest babydillah Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Det kan de sikkert, men hvorfor skulle de? I forbindelse med et bursdagsselskap vi er invitert til.... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 I forbindelse med et bursdagsselskap vi er invitert til.... Ja-ja, hvis dere virkelig vil gjøre det, så er det vel bare å passe på at bitene er små nok. Pølser er salte, så sørg for at stakkaren får masse drikke. 0 Siter
waxo Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Ja-ja, hvis dere virkelig vil gjøre det, så er det vel bare å passe på at bitene er små nok. Pølser er salte, så sørg for at stakkaren får masse drikke. Ikke mer salt enn lungemos som guttungen digga i den aldren :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Ikke mer salt enn lungemos som guttungen digga i den aldren :-) Neida, men _all_ salt mat er ille, uansett hva det heter. Jeg synes bare det er så synd at unger blir dytta inn i disse "drittmatsporene" så tidlig... 0 Siter
waxo Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Neida, men _all_ salt mat er ille, uansett hva det heter. Jeg synes bare det er så synd at unger blir dytta inn i disse "drittmatsporene" så tidlig... Jada, sant nok, men en skjelden bursdag er jo ikke så ille. Vet nesten ikke om noe mat som ikke inneholder salt jeg, sånn bortsett fra grønnsaker da. Hva serverer man til middag til 1 åringer da? Må ærlig innrømme at jeg ikke tenkte noe særlig på det, de spiste det vi hadde til middag fra de var store nok til å spise middag. 0 Siter
Gjest Ciccacc Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 I forbindelse med et bursdagsselskap vi er invitert til.... Blir det ikke servert noe annet i bursdagselskapet? Forstår ikke at det er nødvendig å la så lite barn spise pølse. Ikke si at dere har tenkt å la han drikke brus også. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Jada, sant nok, men en skjelden bursdag er jo ikke så ille. Vet nesten ikke om noe mat som ikke inneholder salt jeg, sånn bortsett fra grønnsaker da. Hva serverer man til middag til 1 åringer da? Må ærlig innrømme at jeg ikke tenkte noe særlig på det, de spiste det vi hadde til middag fra de var store nok til å spise middag. Jeg var dessverre heller ikke så altfor bevisst på dette med saltinnhold før de var litt større, men jeg gav i stor grad grønnsaker og saus laget fra bunnen av i den alderen (om jeg husker rimelig riktig, da, det er jo så leeeeenge siden). 0 Siter
Gjest bambeebe Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Det kan de vel, men jeg hadde fjernet det seige skinnet de gjerne er omgitt av ugh! Det kan sikkert sette seg i halsen på de. 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Blir det ikke servert noe annet i bursdagselskapet? Forstår ikke at det er nødvendig å la så lite barn spise pølse. Ikke si at dere har tenkt å la han drikke brus også. Nei guri land, tenk om noen hadde gjort noe såååå grusom mot barnet sitt... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Yngstemann hos oss har alltid vært veldig glad i kjøtt, og pølser var noe av det første han la sin elsk på. Han kunne spise flere pølser i slengen som ettåring. Sikkert ikke det sunneste han kunne få i seg, men tror neppe det gjorde noen skade med et par pølser av og til. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Nei guri land, tenk om noen hadde gjort noe såååå grusom mot barnet sitt... *Flirer* Ja, det finnes jo ikke verre ting å gjøre mot en unge enn å gi den pølser og brus! *hehe* Jeg er helt enig med deg, noen overdriver en liiiiten smule her nå. 0 Siter
waxo Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Jeg var dessverre heller ikke så altfor bevisst på dette med saltinnhold før de var litt større, men jeg gav i stor grad grønnsaker og saus laget fra bunnen av i den alderen (om jeg husker rimelig riktig, da, det er jo så leeeeenge siden). Våre middager er som regel helt vanlig husmannskost med masse grønnsaker.Sausene lager jeg selv, de i pose er ikke gode synes jeg. De spiste det vi hadde, men hovedvekta var nok på grønnsakene tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.