Gå til innhold

Pølser til 1 åring?

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Det kan de sikkert, men hvorfor skulle de?

Gjest babydillah
Skrevet

Det kan de sikkert, men hvorfor skulle de?

I forbindelse med et bursdagsselskap vi er invitert til....

Gjest ViViola
Skrevet

Ja-ja, hvis dere virkelig vil gjøre det, så er det vel bare å passe på at bitene er små nok.

Pølser er salte, så sørg for at stakkaren får masse drikke.

Skrevet

Ja-ja, hvis dere virkelig vil gjøre det, så er det vel bare å passe på at bitene er små nok.

Pølser er salte, så sørg for at stakkaren får masse drikke.

Ikke mer salt enn lungemos som guttungen digga i den aldren :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Ikke mer salt enn lungemos som guttungen digga i den aldren :-)

Neida, men _all_ salt mat er ille, uansett hva det heter.

Jeg synes bare det er så synd at unger blir dytta inn i disse "drittmatsporene" så tidlig...

Skrevet

Neida, men _all_ salt mat er ille, uansett hva det heter.

Jeg synes bare det er så synd at unger blir dytta inn i disse "drittmatsporene" så tidlig...

Jada, sant nok, men en skjelden bursdag er jo ikke så ille.

Vet nesten ikke om noe mat som ikke inneholder salt jeg, sånn bortsett fra grønnsaker da.

Hva serverer man til middag til 1 åringer da?

Må ærlig innrømme at jeg ikke tenkte noe særlig på det, de spiste det vi hadde til middag fra de var store nok til å spise middag.

Gjest Ciccacc
Skrevet

Blir det ikke servert noe annet i bursdagselskapet? Forstår ikke at det er nødvendig å la så lite barn spise pølse. Ikke si at dere har tenkt å la han drikke brus også.

Gjest ViViola
Skrevet

Jada, sant nok, men en skjelden bursdag er jo ikke så ille.

Vet nesten ikke om noe mat som ikke inneholder salt jeg, sånn bortsett fra grønnsaker da.

Hva serverer man til middag til 1 åringer da?

Må ærlig innrømme at jeg ikke tenkte noe særlig på det, de spiste det vi hadde til middag fra de var store nok til å spise middag.

Jeg var dessverre heller ikke så altfor bevisst på dette med saltinnhold før de var litt større, men jeg gav i stor grad grønnsaker og saus laget fra bunnen av i den alderen (om jeg husker rimelig riktig, da, det er jo så leeeeenge siden).

Gjest bambeebe
Skrevet

Det kan de vel, men jeg hadde fjernet det seige skinnet de gjerne er omgitt av ugh! Det kan sikkert sette seg i halsen på de.

Skrevet

Blir det ikke servert noe annet i bursdagselskapet? Forstår ikke at det er nødvendig å la så lite barn spise pølse. Ikke si at dere har tenkt å la han drikke brus også.

Nei guri land, tenk om noen hadde gjort noe såååå grusom mot barnet sitt...

Gjest Elextra
Skrevet

Yngstemann hos oss har alltid vært veldig glad i kjøtt, og pølser var noe av det første han la sin elsk på. Han kunne spise flere pølser i slengen som ettåring.

Sikkert ikke det sunneste han kunne få i seg, men tror neppe det gjorde noen skade med et par pølser av og til.

Skrevet

Nei guri land, tenk om noen hadde gjort noe såååå grusom mot barnet sitt...

*Flirer* Ja, det finnes jo ikke verre ting å gjøre mot en unge enn å gi den pølser og brus! *hehe* Jeg er helt enig med deg, noen overdriver en liiiiten smule her nå.

Skrevet

Jeg var dessverre heller ikke så altfor bevisst på dette med saltinnhold før de var litt større, men jeg gav i stor grad grønnsaker og saus laget fra bunnen av i den alderen (om jeg husker rimelig riktig, da, det er jo så leeeeenge siden).

Våre middager er som regel helt vanlig husmannskost med masse grønnsaker.Sausene lager jeg selv, de i pose er ikke gode synes jeg.

De spiste det vi hadde, men hovedvekta var nok på grønnsakene tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...