Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk. Jeg løper mellom sofa, pc og ....dassen :-(

Magesmerter og ERR (Ekstrem Renne Rævv) *hyl*

Guttungen har spydd i hele dag, og jentungen dreit seg ut etter leggetid i går :-(

Jeg trenger litt trøst, bare. *snufs* Venter på oppholdsrumpe...*s* Jeg er kvalm, men spy...det gjør jeg bare ikke- jeg spyr så og si aldri.

Jeg er så glad for at vi har do! Verdens beste oppfinnelse :-)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

31

• Lillemus

4

• morsan

3

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

Beklager at jeg ler!

*oppholdsrompe* !!!!!!

Stakkars deg. God bedring :-)

Skrevet

Du vil kanskje ha hjelp til å spy? Det skal vi klare. Bare si fra hvis du vil ha noen skikkelig uappetittlige historier. Det er ikke godt å være kvalm, mye bedre å få det ut. Og det som vil opp, er ikke fornøyd med å bli driti ut.

Skrevet

Fnis, ja, unnskyld, men måtte le. Men først og fremst stakkar deg, ikke lett med sånn uregjerlig rumpe! Riktig god bedring til deg:)

Gjest annlovinda
Skrevet

Beklager, stygt å le, men "oppholdsrompe". Hehe.

Håper du blir fort bra, ikke noe gøy med omgangssyke. God bedring

mariaflyfly
Skrevet

''Jeg er kvalm, men spy...det gjør jeg bare ikke- jeg spyr så og si aldri.

''

Kjenner meg igjen. Jeg spyr ytterst sjelden, og noen ganger er det bare viljestyrke det går på. ;)

God bedring til dere! Håper svineriet går fort over :)

Gjest ViViola
Skrevet

Huff-huff-huff, dette er jo bare ille - trøste-og-dyp-sympati-erklæring-oversendes!

Også må jeg bare le litt av ordene og uttrykkene dine... He-he!

Skrevet

Stakkars deg, det er ikke noe morsomt i det hele tatt. Men som du sier - takk og lov for toalettet :D

Skrevet

Ikke noe å klage på der du kan sitte på eller foran en do hvor det er godt og varmt. Vær heller veldig glad for at du ikke har utedo, som ikke har vært tømt på svært lenge, da hadde du sikkert spydd enda mer:-)

Så mye positivt å ta tak i her.

Forresten så er det ikke så veldig lenge siden du var veldig dårlig heller. Er det noe som går i Trøndelag eller er det bare at dere ikke tåler stort?.....trøndere ass.

Skrevet

Du bor på feil side av elva. Sånn er det bare. Her på rettsia har vi ikke hatt denslags på årevis.

Skrevet

Ikke noe å klage på der du kan sitte på eller foran en do hvor det er godt og varmt. Vær heller veldig glad for at du ikke har utedo, som ikke har vært tømt på svært lenge, da hadde du sikkert spydd enda mer:-)

Så mye positivt å ta tak i her.

Forresten så er det ikke så veldig lenge siden du var veldig dårlig heller. Er det noe som går i Trøndelag eller er det bare at dere ikke tåler stort?.....trøndere ass.

''Er det noe som går i Trøndelag eller er det bare at dere ikke tåler stort?.....trøndere ass.''

Det er bare Lotte som bor på feil side av elva. Her på rettsia har vi ikke hatt denslags på flere år. Nemlig.

Mrs. Wallace
Skrevet

''Venter på oppholdsrumpe.''

Hahaha. for et fantastisk uttrykk!

Ja, og god bedring, da... :o)

Skrevet

''Er det noe som går i Trøndelag eller er det bare at dere ikke tåler stort?.....trøndere ass.''

Det er bare Lotte som bor på feil side av elva. Her på rettsia har vi ikke hatt denslags på flere år. Nemlig.

Det har sikkert noe med elva å gjøre.

Skrevet

Hei.

Jeg vet hvordan du har det. :-/

Du får glede deg til i natt når du våkner av at du bader i din egen bæsj.

*URK*

Gjest høstløv
Skrevet

Løsningen på rennende mage heter Imodium.

Ta to stykker og plagene stopper sannsynligvis i løpet av en halvtimes tid og ta en igjen etter et par timer.

Ellers: God bedring!

Skrevet

Huffda!! Du får ha god bedring!!

(Og inntil videre kanskje bytte ut smiley'en i nicket ditt med en sur munn? *s*)

Skrevet

''Venter på oppholdsrumpe.''

Hahaha. for et fantastisk uttrykk!

Ja, og god bedring, da... :o)

Enig, det var artig! :-)

Typisk Lotte å komme på noe slikt:-)

Skrevet

Huffda!! Du får ha god bedring!!

(Og inntil videre kanskje bytte ut smiley'en i nicket ditt med en sur munn? *s*)

Jeg prøvde nå, men Lotte :-( er reservert...

Skrevet

Løsningen på rennende mage heter Imodium.

Ta to stykker og plagene stopper sannsynligvis i løpet av en halvtimes tid og ta en igjen etter et par timer.

Ellers: God bedring!

Jeg kjenner til Imodium, men denne sykdommen/viruset må bare få gå sin gang, tror jeg. :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...