Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vet hvordan du har det. :-/

Du får glede deg til i natt når du våkner av at du bader i din egen bæsj.

*URK*

Fydda... :-(

Jeg tror stumpen er tom, gitt... Kan neppe være mye innhold der nå..? :(((

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

31

• Lillemus

4

• morsan

3

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Venter på oppholdsrumpe.''

Hahaha. for et fantastisk uttrykk!

Ja, og god bedring, da... :o)

Thanx! Det var et ord som dukket opp mens jeg satt og kaldsvettet på toppen av Porsgrund Porselen... :-(

Skrevet

Enig, det var artig! :-)

Typisk Lotte å komme på noe slikt:-)

;-)

Skrevet

Du bor på feil side av elva. Sånn er det bare. Her på rettsia har vi ikke hatt denslags på årevis.

Ikke bli frekk! Jeg kan stikke innom deg for hyggens skyld i morgen ;-D

Gjest Shira :o)
Skrevet

Løsningen på rennende mage heter Imodium.

Ta to stykker og plagene stopper sannsynligvis i løpet av en halvtimes tid og ta en igjen etter et par timer.

Ellers: God bedring!

Er ikke så lurt og ta imodium dersom du ikke må stoppe pga at du skal ut av huset el.l. Når det er omgangsyke så må bakteriene ut, med bruk av imodium da vil det sinke prosessen.

Ellers er imodium genialt når man må ha stoppet doløpinga. :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236889831' post='4110878]

Ikke bli frekk! Jeg kan stikke innom deg for hyggens skyld i morgen ;-D

Hvordan skal du få smittet meg da? Gni det inn? ;o)))

Skrevet

Ikke noe å klage på der du kan sitte på eller foran en do hvor det er godt og varmt. Vær heller veldig glad for at du ikke har utedo, som ikke har vært tømt på svært lenge, da hadde du sikkert spydd enda mer:-)

Så mye positivt å ta tak i her.

Forresten så er det ikke så veldig lenge siden du var veldig dårlig heller. Er det noe som går i Trøndelag eller er det bare at dere ikke tåler stort?.....trøndere ass.

Ehh, det var noe i jula og januar ja. Det er et helvete med småunger, vettu. Spysyken går som ild i tørt gress på skolen (et par unger spøy i klsserommet i går *urk*), og barnehagen er et kapittel for seg selv. De har en egen flora av bakterier der, som leker i en evig runddans ;-(

Det er supert med 2 x WC :-)))

Skrevet

Hvordan skal du få smittet meg da? Gni det inn? ;o)))

Jeg skal nyse på deg! Hva trodde du??! *haha*

Skrevet

''Er det noe som går i Trøndelag eller er det bare at dere ikke tåler stort?.....trøndere ass.''

Det er bare Lotte som bor på feil side av elva. Her på rettsia har vi ikke hatt denslags på flere år. Nemlig.

Du er stor i kjeften, nå... nesten så jeg ønsker deg et døgn på ramma ;-p *ondskapsfull*

Skrevet

Stakkars deg, det er ikke noe morsomt i det hele tatt. Men som du sier - takk og lov for toalettet :D

I love the toilet! ;D (og fyrstikker etter avlagt besøk). Det stinker jo sur dritt... :-( (unnskyld detaljene.. jeg skal spare deg for farge og konsistens ;-))

Skrevet

Huff-huff-huff, dette er jo bare ille - trøste-og-dyp-sympati-erklæring-oversendes!

Også må jeg bare le litt av ordene og uttrykkene dine... He-he!

Takk! Nå er magesmertene det verste. Det er som rier! Skulle tro jeg holder på å føde en hjørnesofa, men det er jo bare... vann.. *ille*

*dåner i stanken*

Skrevet

Skulle hatt en do på hjul slik at du kunne rulle den ut i stua... så hadde du sluppet å fly frem og tilbake.

*hehe* Morsomt, og hyggelig for mannen min ;D *haha*

Skrevet

''Jeg er kvalm, men spy...det gjør jeg bare ikke- jeg spyr så og si aldri.

''

Kjenner meg igjen. Jeg spyr ytterst sjelden, og noen ganger er det bare viljestyrke det går på. ;)

God bedring til dere! Håper svineriet går fort over :)

Takk! Åh, dette må være over i morgen den dag...! :-(

Skrevet

Beklager, stygt å le, men "oppholdsrompe". Hehe.

Håper du blir fort bra, ikke noe gøy med omgangssyke. God bedring

Takk! Rumpa her ber om oppholds nå, det kan jeg love deg ;-(

Skrevet

Fnis, ja, unnskyld, men måtte le. Men først og fremst stakkar deg, ikke lett med sånn uregjerlig rumpe! Riktig god bedring til deg:)

Takk! Enig, rumpa må være i orden ;-)

Skrevet

Du vil kanskje ha hjelp til å spy? Det skal vi klare. Bare si fra hvis du vil ha noen skikkelig uappetittlige historier. Det er ikke godt å være kvalm, mye bedre å få det ut. Og det som vil opp, er ikke fornøyd med å bli driti ut.

Ok, kjør på - lag en skikkelig jævlig tråd ;D

Skrevet

Beklager at jeg ler!

*oppholdsrompe* !!!!!!

Stakkars deg. God bedring :-)

Haha..., nå må jeg nesten le selv...! ;-)

Skrevet

"Oppholdsrumpe" er det beste ordet jeg har hørt på lenge!

Håper det går bedre med deg nå.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236890170' post='4110888]

Du er stor i kjeften, nå... nesten så jeg ønsker deg et døgn på ramma ;-p *ondskapsfull*

Ikke prøv deg! Jeg skal på tomta og jobbe i helga og da passer det særdeles dårlig med reinnaræv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...