Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Oppholdsrumpe" er det beste ordet jeg har hørt på lenge!

Håper det går bedre med deg nå.

Litt bedre, men jeg frykter at dette slett ikke er over... *tør ikke fise* ;-)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

31

• Lillemus

4

• morsan

3

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke prøv deg! Jeg skal på tomta og jobbe i helga og da passer det særdeles dårlig med reinnaræv!

Rennerævv er kraftig undervurdert..! Du får renset systemet... *støtter meg selv til det ja*

Skrevet

Oppholdsrumpe, nå fikk jeg meg en god latter!!

God bedring. Vi er på vår andre runde hele gjengen i løpet av kort tid, så det er mest fristende å sette hele familien i karantene et par måneder.

Skrevet

Oppholdsrumpe, nå fikk jeg meg en god latter!!

God bedring. Vi er på vår andre runde hele gjengen i løpet av kort tid, så det er mest fristende å sette hele familien i karantene et par måneder.

God bedring til dere også!

*sår og litt sur* ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236890974' post='4110906]

Haha..., nå må jeg nesten le selv...! ;-)

Du bør passe deg for å le for mye...;-)

Skrevet

Du bør passe deg for å le for mye...;-)

*prøver å la være av angst for.... ja, du vet...;-)*

trollemor;o)
Skrevet

Stakkars stakkars dere!!!! Håper det går snart over. God bedring!

Skrevet

Stakkars stakkars dere!!!! Håper det går snart over. God bedring!

Takk *suger til meg sympati*

Gjest togli
Skrevet

Æsj..... Stakkars dere :-((

Håper det går kjapt over!

Skrevet

Æsj..... Stakkars dere :-((

Håper det går kjapt over!

Ja, dette er best i kort og brutal versjon ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236889690' post='4110874]

Fydda... :-(

Jeg tror stumpen er tom, gitt... Kan neppe være mye innhold der nå..? :(((

Joda.

Det er masse igjen.

Sov godt forresten. ;-)

Skrevet

Joda.

Det er masse igjen.

Sov godt forresten. ;-)

*snøft*

Skrevet

Huffameg! God bedring :)

Thanx :-) Det har vært en forferdelig natt, både for guttungen og meg. Magesmertene er som rier :-(

Gjest Shira :o)
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236929743' post='4111102]

Thanx :-) Det har vært en forferdelig natt, både for guttungen og meg. Magesmertene er som rier :-(

Sånne magesmerter er jævlige. Du kan prøve paracet. Jeg sliter med slike "rie"smerter i magen til vanlig, og har funnet ut at paracetamol er det beste (jeg bruker jo paralgin forte da, men det blir jo annerledes hos meg).

Så hvis du trenger litt søvn dersom du har fått oppholdsrumpe nå, så kan paracet kanskje hjelpe litt. Det er jo tarmene som jobber på for fullt.

God bedring!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1236930057' post='4111107]

Sånne magesmerter er jævlige. Du kan prøve paracet. Jeg sliter med slike "rie"smerter i magen til vanlig, og har funnet ut at paracetamol er det beste (jeg bruker jo paralgin forte da, men det blir jo annerledes hos meg).

Så hvis du trenger litt søvn dersom du har fått oppholdsrumpe nå, så kan paracet kanskje hjelpe litt. Det er jo tarmene som jobber på for fullt.

God bedring!

Magen rumler og bråker, den er direkte uvennlig :-( Paracet hjelper, ja :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236890315' post='4110889]

I love the toilet! ;D (og fyrstikker etter avlagt besøk). Det stinker jo sur dritt... :-( (unnskyld detaljene.. jeg skal spare deg for farge og konsistens ;-))

He, he - been there, done that :)

Heldigvis går det over :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236929743' post='4111102]

Huff, det er nok ille ja. Jeg har friskt i minne ei natt på campingen i fjor sommer. Min datter har spydd noen ganger il livet sitt, men denne natten skrek hun så det gikk gjennom marg og ben. Naboene spurte dagen etter om hvordan det gikk med henne, huff, så vondt hun hadde :(

Håper dere blir fort friske, det der er noe dritt, bokstavelig talt..........

Skrevet

Huff, det er nok ille ja. Jeg har friskt i minne ei natt på campingen i fjor sommer. Min datter har spydd noen ganger il livet sitt, men denne natten skrek hun så det gikk gjennom marg og ben. Naboene spurte dagen etter om hvordan det gikk med henne, huff, så vondt hun hadde :(

Håper dere blir fort friske, det der er noe dritt, bokstavelig talt..........

''Håper dere blir fort friske, det der er noe dritt, bokstavelig talt..........''

*hehe* Ja, du kan så si! Det føles litt bedre nå, men jeg tør ikke forlate huset ennå... :-(

Gjest Elextra
Skrevet

Sånne magesmerter er forferdelige, du har min medfølelse!

Forøvrig trenger jeg ikke flere detaljer om nøyaktige symptomer, konsistenser etc. ;)

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...