Gå til innhold

What!? Hun kan å sykle!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sykkelføre hos dere altså?

Her er det 4 meter brøytekanter (ihvertfall 2), snø på trærne og skikkelig påskevær.

Vi skal på ski i ettermiddag vi!

-og gratulerer med syklende barn, det er gøy når de slipper seg :-)

trollemor;o)
Skrevet

Det går fort å lære å sykle for de som har god ballanse. Begg mine sykla uten støttehujl da de var tre.

Gjest mora2
Skrevet

Oioi, så moro! Flink jente det der, tenker hun var stolt.

:0)

Gjest togli
Skrevet

Det går fort å lære å sykle for de som har god ballanse. Begg mine sykla uten støttehujl da de var tre.

Jeg skjønner vi nok burde latt henne få prøve seg tidligere ;)

Gjest togli
Skrevet

Er det sykkelføre hos dere altså?

Her er det 4 meter brøytekanter (ihvertfall 2), snø på trærne og skikkelig påskevær.

Vi skal på ski i ettermiddag vi!

-og gratulerer med syklende barn, det er gøy når de slipper seg :-)

Ja, her har det vært nydelig vårvær lenge :) Idag regner det riktignok, men akkurat nå er det nesten bedre med regn enn snø ;)

Jeg er glad i vinteren, men ikke i mars ;-)

Gjest togli
Skrevet

Min mor visste ikke at jeg kunne å svømme en gang, da jeg kom hjem og sa at jeg skulle være med på konkurransesvømming:-)

Så barn lærer det utroligste og de lærer det svært raskt også. Artig med jenta di:-)

Hehe, det er visst ikke alltid vi foreldre klarer å følge med ;)

Gjest togli
Skrevet

Kusina til gutta mine satte seg bare på sykkelen og sykla da ho var 5 år uten å ha øva først. Det bare satt med en gang, hehe, skulle tro ho aldri hadde gjort annet i hele sitt liv.

Eldstemann her i huset hadde mamma'n ambisjoner for ettersom han hadde to eldre kamerater som kunne sykle da de var litt over fire. Så han sykla av gårde uten støttehjul da han var 3 år 5 mnd gammel, men han lært det først da jeg lot være å støtte han. :-)

Snodig! Jeg har alltid trodd at man må øve og øve for å kunne sykle, men skjønner nå at det ikke er slik for alle ;)

Gjest togli
Skrevet

Pføy - er det mulig å sykle hos dere? Forskjell på folk ja:-)

Det er nesten så vi sitter i bikini på terrassen ;-P

Gjest togli
Skrevet

Jeg er mest imponert over at det går an å sykle nå - det ligger jo en meter snø! :o)

Det er bare å flytte til det vakre nordvestlandet, så får du vårvær i mars ;-P

Gjest togli
Skrevet

He-he, så kjekt, da! :-)

En venninnes sønn hadde bestemt seg for å sykle den dagen han ble 6 år. Han var ikke ivrig etter å sykle, løp heller ved siden av kameratene i steden for å øve, så mora hadde ikke noe tru på det der.

Men - på kvelden på 6-årsdagen sin gikk han ut, tok sykkelen og syklet avgårde. Akkurat som han hadde sagt at han skulle.

De vet fortsatt ikke hvor han lærte å sykle, for han var ikke i sykkelbransjen i barnehagen heller.

Unger kan det de vil gjøre! :-)

Ser sånn ut, ja ;)

Storesøstrene sleit litt med å fikse det, så da ble overraskelsen desto større når minstemor klarte det som ingenting ;)

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1236927780' post='4111083]

Så flott da! :o) Noen barn tar det lett, mens andre barn slik som guttungen trenger lang lang, og da mener jeg laaaaang tid på å få det til.

Det er egentlig den erfaringen vi har med storesøstrene også;)

Gjest togli
Skrevet

nick jr. gjorde akkurat likedan. Kom hjem (5år) fra bhg og ba meg ta av støttehjulene. Jeg tenket jeg skulle støtte han litt, men rakk det ikke før han forsvant bortover gata i full fart.

De der tohjuls, "trehjulssyklene" er tydeligvis fine å trene på.

De to eldste brukte denne tohjulssykkelen med støttehjul før de ble for store for den (6 og 7 år gamle). De fikk da nye sykler uten støttehjul. Når de skulle _lære_ å sykle, tok de fram den minste sykkelen igjen. Mye lettere å lære på den :) Dessuten blir ikke fallet så stort når de ramler av ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Det er bare å flytte til det vakre nordvestlandet, så får du vårvær i mars ;-P

Blir det forresten noen sykkel på deg?

Gjest togli
Skrevet

Blir det forresten noen sykkel på deg?

Når jeg får lønn i april ;) Har ikke rukket å sjekke nærmere, men saumfarer aviser etc. Håper å holde meg under 5000 kroner, men den sykkelen din frister meg ;)

trollemor;o)
Skrevet

Jeg skjønner vi nok burde latt henne få prøve seg tidligere ;)

Vet du, det var faktisk litt vanskelig, for de skulle selvsagt sykle over alt.. Greit nok ute på gårdsplassen, men på veiene var det verre.

Skrevet

Det er nesten så vi sitter i bikini på terrassen ;-P

*snurt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...