Gå til innhold

FU: Har du smugspist påskesjokolade i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke det. Men jeg tipper at Lillemus har kjøpt seg en lilla eggekartong, og at mrxx gomler melkesjokolade. Dere andre krangler om påskemarsipanen! ;-)

Hvilket påskegodteri er det beste?

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

32

• morsan

18

• mrxx

6

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

Aliza1365380759
Skrevet

Nei, jeg utsetter påskegodteriet til det faktisk er påske! Gleder meg _veldig_ til sjokoladeegg med melkekrem i så snart jeg får påskeferie! :-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg har ikke smugspist. Ble litt fristet av sånn marspipan-med sjokolade-med-strøssel- på i vinterferien, men jeg kjøpte ikke.

De lilla eggene kjøpte jeg i fjor, etter påvirkning herfra - men FY så kvalmende søtt :-((((((((

ALDRI MER!

Skrevet

Det aller beste påskegodteriet er Anton Bergs mandelegg:-)

Og ja, jeg har kjøpt et par poser allerede;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Åh, ja, de hadde jeg glemt.. De er kjeeempegode! *glede meg til påske*

Skrevet

Jeg har spist 4 stk påske egg i lilla forpakning!

Ellers har jeg kjøpt sånne Nidar poser med mix fram til nå nylig til halv pris, det var julesjokolade da, men det er da akkurat det samme i dem, he he!

Jeg har store planer om å kjøpe meg en sånn appelsinsjokolade som er kommet tilbake i butikken etter mange års fravær, ikke for at jeg husker den var så god, men for at det var en kunst å få dunket den i bordet sånn at den foldet seg ut etter intensjonen!

Jeg mener det gikk en "kjempegøyal" reklame om den appelsinen i tidenes morgen, her snakker vi år altså, må være rett etter vi fikk reklame på tven og dette da, siden jeg ble imponert!

Men jeg skal vente til påske, lever godt på mørk sjokolade og helnøtt fram til da : )

Skrevet

Ellers har jeg kjøpt sånne Nidar poser med mix fram til nå nylig til halv pris, det var julesjokolade da, men det er da akkurat det samme i dem, he he!

Jeg har store planer om å kjøpe meg en sånn appelsinsjokolade som er kommet tilbake i butikken etter mange års fravær, ikke for at jeg husker den var så god, men for at det var en kunst å få dunket den i bordet sånn at den foldet seg ut etter intensjonen!

Jeg mener det gikk en "kjempegøyal" reklame om den appelsinen i tidenes morgen, her snakker vi år altså, må være rett etter vi fikk reklame på tven og dette da, siden jeg ble imponert!

Men jeg skal vente til påske, lever godt på mørk sjokolade og helnøtt fram til da : )

Å, appelsinsjokoladen husker jeg ja! To fluer i en smekk! *hehe*

Skrevet

Har allerede smakt på påskeeggene i den lilla kartongen *rødme* De er kvalmgode da - fyllet er digg, men sjokoladen er litt for mørk/sterk... Men klarer likevel ikke å la de være!

Mrs. Wallace
Skrevet

Å, er den appelsinsjokoladen tilbake? Hurra!

Gjest Kopernikus
Skrevet

Ja jeg har kjøpt påskemarsipan, men har ikke peiling på når det er påske :)

Skrevet

Jeg har hatt den lilla kartongen i hus, men jeg spiste helt åpenlyst ;) *skjemmes ikke*

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det har jeg faktisk ikke. Det er nok siden jeg har mye taxfreesnop i hus, og diverse godterier handlet i utlandet.

Jeg liker påskeeggene oppi den lilla kartongen, men jeg blir skamdårlig dersom jeg spiser mer enn ett. Som oftes rekker jeg ikke spise mer heller, for sambo er rask på labben i noen situasjoner som inneholder spiselig godis ;o)

Skrevet

Jeg har ikke det tenk! Men utsondrer sikkert en liter spytt hver gang jeg går forbi de lilla kartongene i butikken...

Skrevet

Jeg har ikke det tenk! Men utsondrer sikkert en liter spytt hver gang jeg går forbi de lilla kartongene i butikken...

*LOL*

Ser det for meg ;)

trollemor;o)
Skrevet

Har ikke spist sjokolade på leeeenge. Er overhodet ikke begeistret for disse sjokolade eggene i kartong heller. Fy så kvalmende de er.

Skrevet

Du ser nok veldig intelligent ut akkurat da, hehe! *sender over en smekke*

Skrevet

Jeg har hatt den lilla kartongen i hus, men jeg spiste helt åpenlyst ;) *skjemmes ikke*

*hehe* Jeg synes eggene er kvalmgode, og en annen sa i tråden her ;-) En smaksprøve går an, men det er så søtt at det nesten ikke er til å spise. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er altfor glad i Nidars Kolibriegg.

Og i Anton Berg da, selvfølgelig.

Og ja - jeg har spist litt allerede, ikke i smug en gang.

Skrevet

Måtte du minne meg på dem?

**ser seg om etter nærmeste kiosk**

Skrevet

Har ikke spist påskesjokolade.

Liker best de figurene med gelé inni, tåler ikke marsipan for det er det mandler i.

Smågodt er best!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...