Gjest GA Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har spist 4 stk påske egg i lilla forpakning! Ellers har jeg kjøpt sånne Nidar poser med mix fram til nå nylig til halv pris, det var julesjokolade da, men det er da akkurat det samme i dem, he he! Jeg har store planer om å kjøpe meg en sånn appelsinsjokolade som er kommet tilbake i butikken etter mange års fravær, ikke for at jeg husker den var så god, men for at det var en kunst å få dunket den i bordet sånn at den foldet seg ut etter intensjonen! Jeg mener det gikk en "kjempegøyal" reklame om den appelsinen i tidenes morgen, her snakker vi år altså, må være rett etter vi fikk reklame på tven og dette da, siden jeg ble imponert! Men jeg skal vente til påske, lever godt på mørk sjokolade og helnøtt fram til da : ) Å, den appelsinsjokoladen er god! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Det aller beste påskegodteriet er Anton Bergs mandelegg:-) Og ja, jeg har kjøpt et par poser allerede;-) Anton Bergs mandelegg er perfekte :-) I det hele tatt - Anton Berg kan det meste,- og marsipanen der er også god. Kan ikke sammenlignes med Nidars - den er fæl. Så søtt at man mister pusten... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Har ikke spist påskesjokolade. Liker best de figurene med gelé inni, tåler ikke marsipan for det er det mandler i. Smågodt er best! ''Smågodt er best!'' Enig! Nidars melkepletter *nam*, sjokoladebiter m/bringebærgele, gode drops, skolekritt +++ 0 Siter
mrxx Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har ikke kjøpt noe påskesjokolade ennå, men utover det så spiser jeg det jeg kommer over av sjokolade:-)........det kan jo ikke kastes. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Utrolig nok, så har jeg ikke gått løs på påskegodisen enda. Men det er vel omtrent det eneste jeg ikke har spist også, i min røykeslutteperiode. Sukk. Hva som er best? Hm... Anton Bergh! De eggene med marsipan inni og hard overflate - åh herregud... Mmmmm! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Jeg har ikke kjøpt noe påskesjokolade ennå, men utover det så spiser jeg det jeg kommer over av sjokolade:-)........det kan jo ikke kastes. *s* Hva synes du om Nidars Krembanan? http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=271&trg=Page_5665&Page_5665=5651:0:10,1853:1:0:0:::0:0 *nam* Det er en av flere favoritter her.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Jeg smugspiser aldri sjokolade:-) Hehe, et gjør jeg - i tillegg til alt jeg spiser offentlig ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Utrolig nok, så har jeg ikke gått løs på påskegodisen enda. Men det er vel omtrent det eneste jeg ikke har spist også, i min røykeslutteperiode. Sukk. Hva som er best? Hm... Anton Bergh! De eggene med marsipan inni og hard overflate - åh herregud... Mmmmm! Jeg kjenner ikke så godt til Anton... Jeg lover å fordype meg i emnet... Jeg hater å gå glipp av godt godteri :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Jeg er altfor glad i Nidars Kolibriegg. Og i Anton Berg da, selvfølgelig. Og ja - jeg har spist litt allerede, ikke i smug en gang. Jeg må sjekke ut Antons fristelser, skjønner jeg! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Har ikke spist sjokolade på leeeenge. Er overhodet ikke begeistret for disse sjokolade eggene i kartong heller. Fy så kvalmende de er. Sjokolade hjelper jo mot alt; dårlig humør, vektnedgang osv. Sjokolde er digg :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236931308' post='4111135] Jeg kjenner ikke så godt til Anton... Jeg lover å fordype meg i emnet... Jeg hater å gå glipp av godt godteri :-) Kjenner ikke Anton????? Hæ????? Da har du virkelig noe å se fram til - heldiggrisen! (Åssen er det med ERR i dag?) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1236927414' post='4111081] Det har jeg faktisk ikke. Det er nok siden jeg har mye taxfreesnop i hus, og diverse godterier handlet i utlandet. Jeg liker påskeeggene oppi den lilla kartongen, men jeg blir skamdårlig dersom jeg spiser mer enn ett. Som oftes rekker jeg ikke spise mer heller, for sambo er rask på labben i noen situasjoner som inneholder spiselig godis ;o) Jeg er enig i at eggene med kremfyll ikke er gode i lengden... litt går bra. :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Ja jeg har kjøpt påskemarsipan, men har ikke peiling på når det er påske *s* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Har allerede smakt på påskeeggene i den lilla kartongen *rødme* De er kvalmgode da - fyllet er digg, men sjokoladen er litt for mørk/sterk... Men klarer likevel ikke å la de være! Det er godt du har vett til å smake sjokolade *hehe* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Kjenner ikke Anton????? Hæ????? Da har du virkelig noe å se fram til - heldiggrisen! (Åssen er det med ERR i dag?) Foreldrene mine digger sjokoladeflaskene... Hva produserer Anton, da? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Kjenner ikke Anton????? Hæ????? Da har du virkelig noe å se fram til - heldiggrisen! (Åssen er det med ERR i dag?) Oppdatering: bedre, nå. Slitsom natt, magesmerter. Håper det er leeenge til neste gang. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236931166' post='4111132] *s* Hva synes du om Nidars Krembanan? http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=271&trg=Page_5665&Page_5665=5651:0:10,1853:1:0:0:::0:0 *nam* Det er en av flere favoritter her.... Det er en gammel sjokolade. Den har jeg spist mye av, men mest som guttunge, husker den veldig godt fra 60-tallet:-) Den er god og spiser gjerne en eller flere av dem. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Det aller beste påskegodteriet er Anton Bergs mandelegg:-) Og ja, jeg har kjøpt et par poser allerede;-) Mandelegg...? Jeg har elementær opplysningsbrist i Antons verden... ;-) *må ta en fordypning* 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236931400' post='4111138] Sjokolade hjelper jo mot alt; dårlig humør, vektnedgang osv. Sjokolde er digg :-) ''Sjokolade hjelper jo mot alt; dårlig humør, vektnedgang osv.'' Den siste der, vektnedgangen, er man jo plagsomt utsatt for... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.