Gå til innhold

FU: Har du smugspist påskesjokolade i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pussig det der, jeg nekter å røre julesnavvel før desember, men påskeeggene kaster jeg meg over to måneder før påske..8-)

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

32

• morsan

18

• mrxx

6

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er en gammel sjokolade. Den har jeg spist mye av, men mest som guttunge, husker den veldig godt fra 60-tallet:-)

Den er god og spiser gjerne en eller flere av dem.

''husker den veldig godt fra 60-tallet:-) ''

Du begynner å bli gammel...;-)

Skrevet

Jeg har smugspist påskegodt lenge før påske. Men det var ikke min skyld, altså. Fikk det servert av mamma en gang hun var på besøk.

*uskyldig*

Skrevet

''husker den veldig godt fra 60-tallet:-) ''

Du begynner å bli gammel...;-)

Hehe, du prøver å være morsom nå?

Skrevet

Hehe, du prøver å være morsom nå?

*S* Hørtes kommentaren kjent ut? ;-)

Skrevet

*S* Hørtes kommentaren kjent ut? ;-)

Skjønner ikke hva du mener:-)

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener:-)

..og legger til: _Jeg_ husker ikke 60-åra...;-)

Skrevet

..og legger til: _Jeg_ husker ikke 60-åra...;-)

Det er fordi du begynner å bli småsurrete.

Skrevet

Det er fordi du begynner å bli småsurrete.

;-) He he

Skrevet

På grunn av denne tråden har familien nå satt til livs tre poser Anton Berg påskegodt:-)

Det var godt, gitt!

Skrevet

Jeg falt for fristelsen til å spise en pakke påskeskum. Sjokolade pleier jeg ikke å kjøpe, jeg sluttet p.g.a. migrene. Men begynner jeg å spise, kan det være vanskelig å stoppe.

trampetroll
Skrevet

Nei, jeg smugspiser aldri sjokolade, så det har jeg ikke. Jeg har dimot spist påskesjokolade i dag. Påskeegg både fra Freia og fra Minde.

Gjest dritt lei høytider,lenge før de kommer
Skrevet

ingenting!sjokolade og marsipan smaker elendig!!!og påska er noe stort tull uansett!!!

Gjest ViViola
Skrevet

ingenting!sjokolade og marsipan smaker elendig!!!og påska er noe stort tull uansett!!!

Det beste hadde jo vært om alle høytider ble avlyst, at det ble slutt på fridager, at feiringer faktisk ble forbudt (herunder også bursdager og andre markeringer).

Folk burde slutte å smile, slutte å kose seg og i det hele tatt - alt burde blitt grått og trist. Kun mat man trengte for å leve burde være tilgjengelig.

Jepp. Det hadde vært det beste. Ikke sant?

Skrevet

Det beste hadde jo vært om alle høytider ble avlyst, at det ble slutt på fridager, at feiringer faktisk ble forbudt (herunder også bursdager og andre markeringer).

Folk burde slutte å smile, slutte å kose seg og i det hele tatt - alt burde blitt grått og trist. Kun mat man trengte for å leve burde være tilgjengelig.

Ja, her i huset feires kun bots- og bededagen! ;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Ja, her i huset feires kun bots- og bededagen! ;-)

Hvilken dag er det?

I Danmark har de, "Store bededag" det er en dansk helligdag, som falder på fjerde fredag efter påske og dermed tre uger før pinse. I 2009 falder dagen fredag den 8. maj.

Denne dagen er en helligdag i Danmark.

Gjest annlovinda
Skrevet

I stedet for mat kunne vi hatt piller, en pille om dagen til alle. Så slipper vi å glede oss over god mat også. Og ingen hadde vært overvektige. Hadde vært flott --- og KJEDELIG

:)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvilken dag er det?

I Danmark har de, "Store bededag" det er en dansk helligdag, som falder på fjerde fredag efter påske og dermed tre uger før pinse. I 2009 falder dagen fredag den 8. maj.

Denne dagen er en helligdag i Danmark.

Visstnok opprinnelig fjerde fredag etter påske, senere flyttet til søndag:

http://nn.wikipedia.org/wiki/Bots-_og_bededag

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...