Gå til innhold

Vedr. PayPal

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelper en venn
Skrevet

En venn av meg kontaktet meg pga PayPal her forleden.

Han har hatt en slik konto lenge og har bare positive tilbakemeldinger, har ikke hatt problemer med konto og har alltid en sum penger der.

Så bøy han på en ting, og bød en sum høyere enn summen han hadde inne på konto. (e-bay)

Plutselig virket det som om kontoen var stengt på et vis. Når han skulle betale tre ting han hadde fått tilslag på så gikk ikke det.

Han kom til meg og jeg skjønte det slik via mailer etc at han måtte vertifisere seg på nytt før han kunne bruke konto. Vi sendte inn nødvendig informasjon og sendte også en mail ved siden av om dette kunne skje fortest mulig siden han skulle betale tre ting han hadde fått tilslag på (han betaler alltid med en eneste gang og har derfor kun positive karakterer på profilen sin)

Vi fikk mail tilbake ganske snart hvor de sa at han ville få en firesifret kode til banken sin når de hevet en sum (hvilket er en sum på 15 kroner i gebyr) og denne skulle han bruke for å vertifisere seg.

Alt greit sånn sett, regner med at når dette kommer (som desverre kunne ta noen dager) så går alt i orden.

Men er det noen som kjenner PayPal som kan fortelle HVORFOR han i det hele tatt må styre slik nå?

Dette er jo ikke positivt for profilen hans at han nå må maile alle og si ifra at de må vente med betaling for tingene de har solgt.

Det er også kinkig i forhold til nye kjøp i denne tiden.

Alt er jo greit i forhold til penger, konto etc. så hvorfor stopper alle ting opp og krever vertifisering, en operasjon som tar flere dager sånn plutselig?

Har lest litt inne på PayPal men det står svært mye informasjon der så jeg kunne tenkt meg å fått svar på direkte hva jeg lurer på. (mailen fra PP gav ingen svar på dette)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...