Gjest usikkert til1000 Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Hvordan går det å steke flere pizza samtidig med varmluftfunksjonen? Må planlegge mat til selskap, og da er dette viktig å vite først. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Det går helt fint, det har vi gjort mange ganger. 0 Siter
Gjest Kopernikus Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 En varmluftsovn har også undervarme. Det blir sikkert et bra resultat, men de blir ikke like bra alle sammen. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 En varmluftsovn har også undervarme. Det blir sikkert et bra resultat, men de blir ikke like bra alle sammen. Det er forskjell fra ovn til ovn. Alle pizzaene jeg har stekt i varmluftsovn har vært like bra stekt alle sammen. 0 Siter
Mrs D Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Om du ikke er nøye på sprø bunn går det nok bra. Men jeg er så sær at jeg vil ha bunnen knasende sprø, og da er det ikke noe annet som duger enn å steke på nederste rille uten varmluft. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Jeg syns d funker bra i varmluft, men best ved tynn bunn. Om ene pizzaen virker mindre stekt/sprø enn den andre har du den bare noen få min. ekstra Og om du vil steke en og en går det fint, du har klar alle bunnene, så setter du dem inn etterhvert som de blir ferdige, de tar jo bare 10-15 min hver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.