Gå til innhold

forbanna på nav!!!

Anbefalte innlegg

Gjest forbanna frøken
Skrevet

måtte bytte leilighet i fjor høst.nå får jeg plutselig regning for flere mnd husleie.tidl har de automatisk trukket det som trengs,

blakk og irritert!!!!

voldsom gjeød pga elendig info!!/selv saksbehansler beklaget seg i dag

Skrevet

Du har vel selv et lite ansvar for å følge med på trekkene som blir gjort også? Kan ikke overlate alt til andre, og gi dem skylden. Selv har jeg masse utgifter på autotrekk, men jeg sjekker da om disse faktisk blir gjort hver gang...

Gjest høstløv
Skrevet

Du har da selv ansvaret for å følge med på bankens utskrifter om regningene blir betalt til tide.

Hvis du ikke har inntekter, som kommer inn på bankkontoen, kan du da ikke ta det som en selvfølge at regningene blir betalt av ingenting.

Mrs. Wallace
Skrevet

Du har jaggu fulgt dårlig med selv også, dersom du ikke har fått med deg at du ikke har betalt husleie på flere måneder.

Såpass må man vel kunne forvente at du sjekker selv. Ellers trenger du jo rett og slett en verge.

Skrevet

Har du ikke reagert på at du plutselig hadde flere tusen kroner mer enn normalt til rådighet hver mnd? Det er ditt ansvar å passe på at husleia blir betalt.

Skrevet

Det er bestandig så pussig når folk får svar de ikke ønsker, og skjønner at de har tatt fullstendig feil - aldri svarer videre i sine innlegg:-)

Skrevet

Det er bestandig så pussig når folk får svar de ikke ønsker, og skjønner at de har tatt fullstendig feil - aldri svarer videre i sine innlegg:-)

;-)

Men nesten bedre det, da, enn at de forsvarer seg med nebb og klør og angripeer dem som har svart. Vi har jo en del av det også til tider;-)

Skrevet

;-)

Men nesten bedre det, da, enn at de forsvarer seg med nebb og klør og angripeer dem som har svart. Vi har jo en del av det også til tider;-)

Jada, jeg vet det:-)

Men det er ofte de diskusjonene som blir morsomme da - all den tid jeg bruker dol som tidsfordriv...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jada, jeg vet det:-)

Men det er ofte de diskusjonene som blir morsomme da - all den tid jeg bruker dol som tidsfordriv...

He he, sant det ;o)

Jeg blir småirritert på anonyme nick som spør om hjelp til noe. Så er vi flere som bruker tid og energi på å lete frem svar, så hører du ingenting fra trådstarter. Blir litt muggen jeg da *litt snurt* ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1237110421' post='4112129]

He he, sant det ;o)

Jeg blir småirritert på anonyme nick som spør om hjelp til noe. Så er vi flere som bruker tid og energi på å lete frem svar, så hører du ingenting fra trådstarter. Blir litt muggen jeg da *litt snurt* ;o)

Det har jeg tenkt over mange ganger også. Blir litt til at man lurer på om de i det hele tatt leser svarene, men slik er nå internettet...:-)

Skrevet

Det har jeg tenkt over mange ganger også. Blir litt til at man lurer på om de i det hele tatt leser svarene, men slik er nå internettet...:-)

Slik er nettet ja, men allikevel så vil jeg irritere meg litt over det, hva ellers skal jeg ta meg til om dagene ;o) Bagatell egentlig, men bagateller må få litt oppmerksomhet sånn nå og da også *flire*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1237110776' post='4112138]

Slik er nettet ja, men allikevel så vil jeg irritere meg litt over det, hva ellers skal jeg ta meg til om dagene ;o) Bagatell egentlig, men bagateller må få litt oppmerksomhet sånn nå og da også *flire*

Ikke sant, noe må vi ha å fordrive dagene våre med:-) DOL er viktig for meg slik sett (tro det eller ei), det gir mulighet for litt voksenprat iom jeg stort sett må holde meg hjemme, samt få brynet hjernen med litt diskusjoner (selv om det begynner å bli langt mellom de gode diskusjonene her inne).

Skrevet

Ikke sant, noe må vi ha å fordrive dagene våre med:-) DOL er viktig for meg slik sett (tro det eller ei), det gir mulighet for litt voksenprat iom jeg stort sett må holde meg hjemme, samt få brynet hjernen med litt diskusjoner (selv om det begynner å bli langt mellom de gode diskusjonene her inne).

Kunne skrevet akkurat det samme selv :o)

Jeg er overbevist over at det å kunne kommunisere på nett med andre mennesker har reddet meg fra å komme dypt nedi kjelleren. De verste årene da jeg ikke var utenfor døra på månedsvis, så var Dol viktig for meg :o)

Skrevet

He he, sant det ;o)

Ja, og har man opplevd det noen ganger, sier det seg selv at man lett kan fristes til å bruke mindre tid på ukjente nick. Det er helt menneskelig.

Skrevet

''Det er bestandig så pussig når folk får svar de ikke ønsker, og skjønner at de har tatt fullstendig feil - aldri svarer videre i sine

Enig i det, men jeg tror noen bare har behov for å gulpe, de er ikke interessert i debatt.

Skrevet

Ja, og har man opplevd det noen ganger, sier det seg selv at man lett kan fristes til å bruke mindre tid på ukjente nick. Det er helt menneskelig.

Jeg skal innrømme at jeg bruker mindre tid nå på anonyme nick, nettopp pga det.

Gjest Ciccacc
Skrevet

He he, sant det ;o)

Jeg kan godt være en av dem som glemmer å takke. Hvis det er noe konkret jeg spør om og får svar så er det bare å gå videre. Kan egentlig ikke forstå at dette er så viktig, men hvis jeg har støtt noen kan jeg gjerne beklage det.

Skrevet

Jeg kan godt være en av dem som glemmer å takke. Hvis det er noe konkret jeg spør om og får svar så er det bare å gå videre. Kan egentlig ikke forstå at dette er så viktig, men hvis jeg har støtt noen kan jeg gjerne beklage det.

Nei, jeg blir jo ikke støtt. Det var bare en lang periode at mange ønsket hjelp til forskjellig, brukere brukte tid å krefter på å finne svar, løsninger. Så er det helt tyst, ikke noe svar.

Støtt blir jeg ikke, men litt sånn at jeg noen ganger bruker mindre tid på å lete opp svar, når det ikke kommer noen former for tilbakemelding, selv når mange har prøvd å komme med løsninger og råd.

Skrevet

''Det er bestandig så pussig når folk får svar de ikke ønsker, og skjønner at de har tatt fullstendig feil - aldri svarer videre i sine

Enig i det, men jeg tror noen bare har behov for å gulpe, de er ikke interessert i debatt.

Men jeg håper de gjør seg noen tanker om det - ansvarsfraskrivelsen mener jeg.

Skrevet

Det er ikke det å ikke takke egentlig, og jeg snakker ikke om helt vanlige innlegg heller, egentlig. Det er disse som er så fullstendig forbannet i utgangspunktet, men som kanskje oppdager at de har tatt feil - kommer det støtteerklæringer og "jeg har opplevd slik og slik" så blir det gjerne DEN debatten ut av det.

Du har nok ikke støtt noen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...