Gå til innhold

forbanna på nav!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1237119292' post='4112210]

Jeg skal innrømme at jeg bruker mindre tid nå på anonyme nick, nettopp pga det.

Da må i så fall temaet interesser meg noe veldig:-)

Gjest god søndag
Skrevet

Det er bestandig så pussig når folk får svar de ikke ønsker, og skjønner at de har tatt fullstendig feil - aldri svarer videre i sine innlegg:-)

nja,utifra at det ser ut som trådstarter var rimelig full(virker sånn iallefall) er det jo mulig hun ikke husker å ha skrevet innlegget?ikke vet jeg...klokka er over to,med dårlig språk.selv tok jeg det bare som fylle-frustrasjon

hvis hun er ung,så vet jeg om en par tilfeller der nav automatisk betaler faste regninger,og deretter gir resten av sosialstønaden til mat-utgifter etc.sånn hadde jeg det da jeg levde på sosialen,og vet det fortsatt praktiseres her.i mitt tilfelle sto det i kontrakten at sosialen(det her var før nav startet) tok seg av leie,strøm,transport,tv,og resten fikk jeg utdelt penger til.

Skrevet

nja,utifra at det ser ut som trådstarter var rimelig full(virker sånn iallefall) er det jo mulig hun ikke husker å ha skrevet innlegget?ikke vet jeg...klokka er over to,med dårlig språk.selv tok jeg det bare som fylle-frustrasjon

hvis hun er ung,så vet jeg om en par tilfeller der nav automatisk betaler faste regninger,og deretter gir resten av sosialstønaden til mat-utgifter etc.sånn hadde jeg det da jeg levde på sosialen,og vet det fortsatt praktiseres her.i mitt tilfelle sto det i kontrakten at sosialen(det her var før nav startet) tok seg av leie,strøm,transport,tv,og resten fikk jeg utdelt penger til.

Full har jeg ikke tenkt over at hun var, en bokstavbom (l/ø). Men seint var det:-)

Men pokker heller da, man får da utskrifter selv om ting blir trukket automatisk?

Gjest god søndag
Skrevet

Full har jeg ikke tenkt over at hun var, en bokstavbom (l/ø). Men seint var det:-)

Men pokker heller da, man får da utskrifter selv om ting blir trukket automatisk?

jeg fikk ikke oversikt over det jeg ble trukket,det ble trukket før jeg evt fikk utskrift på mottatt sum.jeg fikk 3500 til mat,og det var alt som stod i utskriften,ikke noe om husleie,strøm etc.(vet ikke til dags dato hva husleien var på i den leiligheten,bodde der bare noen måneder) men fikk vel kanskje en årsoppgave ift skatt,men dette er flere år siden,så jeg husker ikke.vet bare at jeg ikke fikk utskrift med mindre jeg ba om det på sosialen.

jeg var nettopp blitt myndig,så jeg hadde en som hjalp meg med alt dette.jeg stolte bare på at hun gjorde jobben sin og ordnet opp for meg.

men nå har jeg andre planer,så jeg logger meg av.kjedelig å bruke tid på andres fylle-vrøvl.men siden jeg kjenner meg igjen,kan det være greit å få med den biten og

Gjest oisannasio
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1237110421' post='4112129]

He he, sant det ;o)

Jeg blir småirritert på anonyme nick som spør om hjelp til noe. Så er vi flere som bruker tid og energi på å lete frem svar, så hører du ingenting fra trådstarter. Blir litt muggen jeg da *litt snurt* ;o)

Er det slik at folk forventer et takk her? Hvis jeg spør om et konkret spørsmål, og får et svar, så går jeg ikke inn og takker alle som har bidratt i tråden min. Beklager hvis noen mener jeg burde det.

Skrevet

Er det slik at folk forventer et takk her? Hvis jeg spør om et konkret spørsmål, og får et svar, så går jeg ikke inn og takker alle som har bidratt i tråden min. Beklager hvis noen mener jeg burde det.

Nei, ikke i slike tråder som du skriver om der.

Gjest anonym i dag,jeg
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1237110421' post='4112129]

He he, sant det ;o)

Jeg blir småirritert på anonyme nick som spør om hjelp til noe. Så er vi flere som bruker tid og energi på å lete frem svar, så hører du ingenting fra trådstarter. Blir litt muggen jeg da *litt snurt* ;o)

så ikke svar på anonyme tråder da,hvis du plages av manglende svar!

vanskeligere er det ikke!

synes dessuten det var mye nedlatende i denne tråden,t.o.m nesten kjeft til tider.forstår godt hun ikke svarte på de første svarene hun fikk her natt til i går.

ingen vits i å svare meg(dessuten er jeg jo anonym),for jeg gidder ikke delta i debatten om hvorvidt man må svare eller ei.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nei, det er ikke det jeg mener :o) Trenger ikke takke alle, og ikke takke sånn voldsomt. Jeg savner vel engasjemang (eller heter det engasjement mon tro?) i tråder hvor noen får mange gode og gjerne lange svar.

Klarer jeg og få frem forskjellen? Jeg skal ikke takkes og klappes på skuldera dersom jeg har svart noe, men det er jo OK med tilbakemeldinger noen ganger. Spesielt i tråder der mange dolere har brukt tid på å lete opp mye informasjon. Da tenker jeg ikke på FU:hva skal du ha til middag i dag-tråder ;o)

:o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

så ikke svar på anonyme tråder da,hvis du plages av manglende svar!

vanskeligere er det ikke!

synes dessuten det var mye nedlatende i denne tråden,t.o.m nesten kjeft til tider.forstår godt hun ikke svarte på de første svarene hun fikk her natt til i går.

ingen vits i å svare meg(dessuten er jeg jo anonym),for jeg gidder ikke delta i debatten om hvorvidt man må svare eller ei.

Jeg har ikke noe imot anonyme nick jeg. Og når du sier jeg ikke skal svare deg så får jeg i allefall lyst til å gjøre det ;o)

Jeg har ikke svart trådstarter fordi jeg ikke har noe å svare. Jeg kan ikke noe om faste trekk via NAV. Og kommentaren min var ikke ment til trådstarter, det var en kommentar til en annen bruker om andre problemstillinger enn at noen får ut frustrasjon slik trådstarter her gjør.

Jeg hopper over innlegg jeg ikke har noe å si til, eller som jeg ikke har interesse av. Det er ikke det samme som at jeg hopper over anonyme nick, langt i fra. Dol har muligheten til å ha anonyme nick, det er OK for meg. Det eneste jeg ikke liker er når det blir mye drittslenging fra anonyme nick, som gjerne har krass anonym signatur i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...