Gå til innhold

Enda flere spørsmål om facebook

Anbefalte innlegg

Gjest litt skummelt dette :))
Skrevet

jeg har nettopp laget meg profil på facebook. er litt usikker på om dette er noe for meg egentlig. Dere som har peiling på dette, er det noe jeg bør være obs på, noe jeg bør krysse av fra starten av? jeg er bare kommet så langt at jeg har åpnet profil, ingen bilder eller opplysninger. ser at en kan sperre ute noen, vil det menneske få beskjed om at den ikke får inn på min side?

Gjest Åå så skeptiske
Skrevet

Synes det er merkelig at folk som er såååå redde for dette, melder seg inn i det hele tatt jeg...

Mary Poppins
Skrevet

Synes det er merkelig at folk som er såååå redde for dette, melder seg inn i det hele tatt jeg...

Det samme tenker jeg også.. herlighet

Skrevet

He he, stakkar deg da, du behøver ikke være så redd vettu. Hvis du blokkerer folk, kan de ikke se profilen din, bildene dine etc

Gjest litt skummelt dette :))
Skrevet

det er jo litt skummelt med at for meg er dette helt nytt, har ingen peiling på hvordan det virker. er egentlig ikke sikker på om dette er noe for meg, siden jeg egentlig har lite hjemme tid som det er. men, jeg har venner som maser at jeg må være med. kan skjønne at jeg ikke er redd for dette på samme måte som er for feks ran osv :). har på ingen måter angst for facebook, det jeg egentlig spør etter er hva bør jeg være obs på? Ser jeg har fått et svar på hva blokkering er, det jeg spør om er hvis jeg blokkerer noen - vil de kunne se det??

Gjest Skulle ALDRI være på FB, men se på meg nå...hehe
Skrevet

[quote name=litt skummelt dette :))' timestamp='1237063069' post='4112021]

det er jo litt skummelt med at for meg er dette helt nytt, har ingen peiling på hvordan det virker. er egentlig ikke sikker på om dette er noe for meg, siden jeg egentlig har lite hjemme tid som det er. men, jeg har venner som maser at jeg må være med. kan skjønne at jeg ikke er redd for dette på samme måte som er for feks ran osv :). har på ingen måter angst for facebook, det jeg egentlig spør etter er hva bør jeg være obs på? Ser jeg har fått et svar på hva blokkering er, det jeg spør om er hvis jeg blokkerer noen - vil de kunne se det??

Det skulle bare mangle om du ikke skulle kunne spørre her,folk som ikke forstår at noen er usikre på nye ting,kan helst bare la være å svare.

Jeg spurte dattra mi om masse,og ho hjalp meg til å finne ut av ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...