Gå til innhold

Hvor bestiller jeg biletter?

Anbefalte innlegg

Gjest Ferieglad mamma
Skrevet

Jeg ønsker meg til Spania, Øyene eller Kreta el. i juni eller sånn, rett etter skoleslutt hadde vært bra.

Det blir meg selv og to yngre tenåringsbarn.

Vi skal bade, spise godt, kose oss, kanskje se eller gjøre noe skøy (fiske hai el)

Vil bo rent og trygt.

Er det noen med tips?

Og ikke minst...hvor på nett bestiller jeg/sjekker jeg ut bilettene.

Jeg har aldri bestilt reise pr nett før så jeg kunne trenge veldig guidence her :)

Gjest Ferieglad mamma
Skrevet

Kanskje Thailand?

Tips? Erfaring?

Skrevet

www.ving.no

www.startour.no

www.apollo.no

Er gode utgangspunkt.

Gjest mamma til tenåringer
Skrevet

Det er mange steder man kan bestille billetter. Jeg pleier å bestille på ving.no når vi skal på pakkereise til syden.

Vi skal til Club Cala Barca på Mallorca 26.juni. Vi syns det er nydelig der, og gleder oss som bare det!

I tillegg til alle aktivitites-tilbudene på hotellområdet og i nærområdet, er det mange spennende turer og utflukter man kan melde seg på.

Adresse

Sa Barca Trancada, s/n, 07560 Santanyi.

Telefon +34 971 658241.

Fax +34 971 658023.

[email protected]. Fint Iberostar All inclusive-hotell som er bygget som en egen liten landsby med flere 3 etasjes bygninger. Hotellet ligger direkte på stranden i naturskjønne omgivelser utenfor den lille landsbyen Porto Petro. Hotellet har egen strandbar. Kort spasertur til den fine naturparken Mondragó. Langs de forskjellige bygningene går det små gater der det ligger minimarked, flere butikker, to restauranter (buffé- og á la carte) og barer. Hotellområdet ligger i en stor, fin hage med 7 basseng med varierende størrelse (ca. 50-120 m²). På området finnes det også 3 barnebasseng (50-60 cm dype) og flere bassengbarer som serverer enkle retter. Underholdning flere ganger i uken og diskotek. Tennis, bordtennis, fitness fasiliteter, dykking og minigolf. Noen av aktivitetene er mot avgift. Sykkelutleie. Lekeplass. Vaskeriservice.

1-roms leilighet for 2 personer

2-roms leilighet for 2 personer + 2 ekstrasenger for barn

Leilighetene

Lyse, praktiske 1- og 2-roms leiligheter (ca. 20 resp. 30 m²) med aircondition visse tider, ved behov. Alle har balkong mot omgivelsene. Enkelt utstyrt kjøkkenkrok. Spiseplass. Telefon og tv. Vifte. Sovesofa som ekstraseng. Badekar/dusj og wc.

Måltider

All inclusive. Dette innebærer at frokost, lunsj og middag, lokale drikkevarer og enkelte aktiviteter på hotellet inkludert. På avreisedagen gjelder All inclusive frem til kl. 12.

Dette er inkludert:

* Frokost-, lunsj- og middagsbuffé med drikke (lokal vin, øl, brus eller mineralvann).

* Drikke (mineralvann og brus) og lokale alkoholholdige drinker i barer og bassengbarer ca. kl. 7.30-21.30.

* Snacks i bassengbarene til bestemte tider.

* Iskrem til barna ca. kl. 12-14 og 18-21.

* Ettermiddagskaffe/te med kaker.

* Underholdning og sportsaktiviteter som aerobics, bordtennis og volleyball.

Øvrig

Bygget 1989. Renovert 2005. Pc med internett mot avgift i resepsjonen. Naturområde med lokaltrafikk. Ca. 6 km til Cala d´Or.

Skrevet

Det er mange steder man kan bestille billetter. Jeg pleier å bestille på ving.no når vi skal på pakkereise til syden.

Vi skal til Club Cala Barca på Mallorca 26.juni. Vi syns det er nydelig der, og gleder oss som bare det!

I tillegg til alle aktivitites-tilbudene på hotellområdet og i nærområdet, er det mange spennende turer og utflukter man kan melde seg på.

Adresse

Sa Barca Trancada, s/n, 07560 Santanyi.

Telefon +34 971 658241.

Fax +34 971 658023.

[email protected]. Fint Iberostar All inclusive-hotell som er bygget som en egen liten landsby med flere 3 etasjes bygninger. Hotellet ligger direkte på stranden i naturskjønne omgivelser utenfor den lille landsbyen Porto Petro. Hotellet har egen strandbar. Kort spasertur til den fine naturparken Mondragó. Langs de forskjellige bygningene går det små gater der det ligger minimarked, flere butikker, to restauranter (buffé- og á la carte) og barer. Hotellområdet ligger i en stor, fin hage med 7 basseng med varierende størrelse (ca. 50-120 m²). På området finnes det også 3 barnebasseng (50-60 cm dype) og flere bassengbarer som serverer enkle retter. Underholdning flere ganger i uken og diskotek. Tennis, bordtennis, fitness fasiliteter, dykking og minigolf. Noen av aktivitetene er mot avgift. Sykkelutleie. Lekeplass. Vaskeriservice.

1-roms leilighet for 2 personer

2-roms leilighet for 2 personer + 2 ekstrasenger for barn

Leilighetene

Lyse, praktiske 1- og 2-roms leiligheter (ca. 20 resp. 30 m²) med aircondition visse tider, ved behov. Alle har balkong mot omgivelsene. Enkelt utstyrt kjøkkenkrok. Spiseplass. Telefon og tv. Vifte. Sovesofa som ekstraseng. Badekar/dusj og wc.

Måltider

All inclusive. Dette innebærer at frokost, lunsj og middag, lokale drikkevarer og enkelte aktiviteter på hotellet inkludert. På avreisedagen gjelder All inclusive frem til kl. 12.

Dette er inkludert:

* Frokost-, lunsj- og middagsbuffé med drikke (lokal vin, øl, brus eller mineralvann).

* Drikke (mineralvann og brus) og lokale alkoholholdige drinker i barer og bassengbarer ca. kl. 7.30-21.30.

* Snacks i bassengbarene til bestemte tider.

* Iskrem til barna ca. kl. 12-14 og 18-21.

* Ettermiddagskaffe/te med kaker.

* Underholdning og sportsaktiviteter som aerobics, bordtennis og volleyball.

Øvrig

Bygget 1989. Renovert 2005. Pc med internett mot avgift i resepsjonen. Naturområde med lokaltrafikk. Ca. 6 km til Cala d´Or.

Hvor mye kom det på? Og du bestilte gjennom Ving?

Skrevet

Hvor mye kom det på? Og du bestilte gjennom Ving?

Ja, jeg har bestilt på Ving. Det kom på 15850,- med alt inkludert.

Skrevet

Ja, jeg har bestilt på Ving. Det kom på 15850,- med alt inkludert.

Jeg forsøkte å søke på to voksne og to barn, to uker. I Juli. Det kom på 50000 - 60000.

Skrevet

Jeg forsøkte å søke på to voksne og to barn, to uker. I Juli. Det kom på 50000 - 60000.

Oj, det var dyrt!

Vi er en voksen og to ungdommer, og vi skal reise i juni. Jeg har sjekka prisen på nytt, og prisen jeg oppga er riktig for oss. Vi bestilte i desember.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...