Gå til innhold

party i nabohuset....

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Naboens eldste sønn har hjemmealeneparty... De spiller utrolig høy musikk og vi hører og føler bassen:-/

neida, vi skal ikke ringe på å klage, jeg bare håper at eldstemann her i huset får sove...

Bare et hjertesukk, for det er utrolig slitsomt å høre på.

Gjest bor i blokk
Skrevet

Bor dere i blokk?.Hvor mye bråk bør man tåle når man bor i en blokk?

Skrevet

Du har min fulle sympati!!

Nabohuset her var utleid over en periode på noen år, heldigvis ikke mer. Det var stort sett ungdomsgrupper på 3-4 stk som leide det. (gammal rønne, er revet nå) Det var fryktelig til tider. Musikken i sel selv er en ting, men den der &%¤# bassen!! Dunk dunk dunk.... Og hvorfor kan de ikke stå noenlunde rolig ute når de venter på taxi for å komme seg hjem? Hrmf.

Anyway, those days are gone, og godt er det. Lykke til, håper det "bare" er vorspiel naboene dine har, så de kommer seg ut snart!

trollemor;o)
Skrevet

Du har min fulle sympati!!

Nabohuset her var utleid over en periode på noen år, heldigvis ikke mer. Det var stort sett ungdomsgrupper på 3-4 stk som leide det. (gammal rønne, er revet nå) Det var fryktelig til tider. Musikken i sel selv er en ting, men den der &%¤# bassen!! Dunk dunk dunk.... Og hvorfor kan de ikke stå noenlunde rolig ute når de venter på taxi for å komme seg hjem? Hrmf.

Anyway, those days are gone, og godt er det. Lykke til, håper det "bare" er vorspiel naboene dine har, så de kommer seg ut snart!

Det er bare 14-15 åringer, så det varer nok ikke lenge. Noen er hentet allerede og musikken er litt svakere nå;o)

trollemor;o)
Skrevet

Bor dere i blokk?.Hvor mye bråk bør man tåle når man bor i en blokk?

Vertikaldelt. Syns det er greit å kunne "ta igjen" en annen gang. Ikke for å ta igjen, men for å ha muligheten til å bråke en annen gang uten at de kan klage. De er verdens hyggeligste naboer, så vi står det nok over!

Skrevet

Jeg har alltid vært på den andre siden av veggen, så jeg greier ikke å sette meg inn i problemet.

Mrs. Wallace
Skrevet

Vertikaldelt. Syns det er greit å kunne "ta igjen" en annen gang. Ikke for å ta igjen, men for å ha muligheten til å bråke en annen gang uten at de kan klage. De er verdens hyggeligste naboer, så vi står det nok over!

Så fint at du ser sånn på det. Når man bor på den måten, må man tåle litt lyd fra naboen, så lenge det ikke blir for mye og for ofte. Litt gjensidig raushet er nøkkelen til godt naboskap.

Gjest bor i blokk
Skrevet

Så fint at du ser sånn på det. Når man bor på den måten, må man tåle litt lyd fra naboen, så lenge det ikke blir for mye og for ofte. Litt gjensidig raushet er nøkkelen til godt naboskap.

Vi bor i blokk og sist Lørdag hadde vi middagsgjester.Vi så litt tv på kvelden og pratet litt.Kansje litt høyt men ungene sov så det kunne ikke ha vært så høyt for dem våknet ikke.Traff naboen rett over oss ute noen dager senere.Hørte dokk at jeg dunket litt i gulvet til dere på Lørdag spurte hun.Ble litt høyt prat og tv stod høyt på.Nei vi hørte ikke det.Men gjestene dro kl 22 så det må folk som bor i blokk regne med eller hva?.VI sa ikke noe vi heller når hun hadde besøk av noen unger som sårangt og bråket over gulvet rett over oss.Det er jo på dagtid eller tidlig på kveld.På natten er det andre regler eller hva?

trollemor;o)
Skrevet

Nettopp, etterhvert blir man jo vant til den dunkinga også, men du verden så deilig det var når det blei slutt:o)

Skrevet

Hehe, den første der er det ikke mye lyd i, men vi har mange andre lignende tuter vi kan blåse på;o) Det gjør vi til tider også, så derfro syns jeg ikke vi kan klage;o)

:)

Skrevet

Hvis dette ikke skjer ofte, så hadde jeg ikke engang giddet å bry meg om det. Spesielt ikke siden klokken bare var kvart over elleve da du skrev innlegget.

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, jaja, la nå ungdommen kose seg litt ;0)

trollemor;o)
Skrevet

Hvis dette ikke skjer ofte, så hadde jeg ikke engang giddet å bry meg om det. Spesielt ikke siden klokken bare var kvart over elleve da du skrev innlegget.

Vi brydde oss heller ikke, men det ER slitsomt å høre og føle bassen i musikken i fire timer.

trollemor;o)
Skrevet

Hehe, jaja, la nå ungdommen kose seg litt ;0)

Jepp, de hadde det morro:o)

Gjest høstløv
Skrevet

Husk at barna dine også blir store en dag, og da er det de, som spiller for full guffe.

Skrevet

Husk at barna dine også blir store en dag, og da er det de, som spiller for full guffe.

;-)

Gjest Fruen på druen
Skrevet

Vi brydde oss heller ikke, men det ER slitsomt å høre og føle bassen i musikken i fire timer.

Ja, 4 timer er lang tid... *ironisk*

Har kua glemt at hun engang var kalv?

trollemor;o)
Skrevet

Nettopp det sa jeg til eldste gutten min da han skulle sove til dunka-dunka musikken i går;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...