Gå til innhold

party i nabohuset....

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Ja, 4 timer er lang tid... *ironisk*

Har kua glemt at hun engang var kalv?

jammen kjære vene.....?!!?

Vi gjorde jo ingenting, jeg lufta meg bare her inne. Er det ikke det vi har DOL til da?

Å jo, fire timer med risting i krystallglassene og HØY dunka dunkamusikk ER lenge. Men som jeg skrev, dette skjer jo en gang hvert jubleår og vi har verdens hyggeligste naboer så det er selvsagt helt greit.

Gjest Husker så godt da jeg selv var ung
Skrevet

Jeg har to tenåringen og jeg fryder meg når bassen durer i gulvene her.

Så vidunderlig hærlig det er å være i den alderen, så hærlig å ha venner, så hærlig å kose seg, så hærlig å leve helt enkelt.

Jeg unner mine barn å nyte ungdommen sin til fulle, så når gulvene vibrerer her så føler jeg meg som en levende, lykkelig mamma :)

Gjest Elextra
Skrevet

Så vidunderlig hærlig det er å være i den alderen, så hærlig å ha venner, så hærlig å kose seg, så hærlig å leve helt enkelt.

Jeg unner mine barn å nyte ungdommen sin til fulle, så når gulvene vibrerer her så føler jeg meg som en levende, lykkelig mamma :)

Oi, tenk å ha en mor som deg :-)

Skrevet

Oi, tenk å ha en mor som deg :-)

Tusen takk :)

Jeg forguder ungene mine og ønsker dem alt jeg hadde, og ikke minst alt jeg ikke hadde.

Og denne tiden, disse årene som er nå, er jo så utrolig viktige. Da er det virkelig sterkt å leve. Jeg ville aldri klare å sette noen form for sperrer på slik sunn oppførsel. Livet kommer med mer enn nok problemer, vanskelige avgjørelser, triste stunder osv.

Går det ann å være lykkeligere mor enn når ungene dine lever da?

:)

Gjest Elextra
Skrevet

Tusen takk :)

Jeg forguder ungene mine og ønsker dem alt jeg hadde, og ikke minst alt jeg ikke hadde.

Og denne tiden, disse årene som er nå, er jo så utrolig viktige. Da er det virkelig sterkt å leve. Jeg ville aldri klare å sette noen form for sperrer på slik sunn oppførsel. Livet kommer med mer enn nok problemer, vanskelige avgjørelser, triste stunder osv.

Går det ann å være lykkeligere mor enn når ungene dine lever da?

:)

Herlig innstilling :-).

Lurer (og tviler) på at jeg vil ha den når barna mine virkelig setter i gang med det store bråket :-)

Skrevet

Herlig innstilling :-).

Lurer (og tviler) på at jeg vil ha den når barna mine virkelig setter i gang med det store bråket :-)

Det er stort å holde sin nyfødte.

Det er hærlig å se dem stabbe rundt med stor bleierumpe.

Det er flott å se dem sammen med andre i barnehagen.

Det er utrolig å se dem begynne i første klasse.

Og det er ikke hakket mindre hærlig å se dem som tenåringer. Faktisk så føler jeg at både stolthet og glede og kjærlighet vokser seg større for hvert stadie de går inn i.

Tenåringer er topp. Skulle gjerne hatt mange flere rundt meg om de var som de jeg har nå. Har to og ville gjerne tatt til meg to, tre, fire til :D

trollemor;o)
Skrevet

Ok, jeg kan styre meg for dunkadunka musikk... Liker fester uten musikk jeg;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Og det er ikke hakket mindre hærlig å se dem som tenåringer. Faktisk så føler jeg at både stolthet og glede og kjærlighet vokser seg større for hvert stadie de går inn i.

Tenåringer er topp. Skulle gjerne hatt mange flere rundt meg om de var som de jeg har nå. Har to og ville gjerne tatt til meg to, tre, fire til :D

Herlig! :D

Du er sikkert en god mor :-)

Skrevet

Herlig! :D

Du er sikkert en god mor :-)

Tusen takk, igjen.

Gjør så godt jeg kan :)

Jeg håper at jeg skal ha klart å bygge så mye tillit og godhet i oppveksten at når de havner i bråk så tør de ringe til meg selv om de har drikket og er godt ruset. At de tør spørre meg til råds i steden for å sitte og ruge og ha det vondt over et problem.

Og ikke minst håper jeg på at de skal leve selvstendige gode liv uten å hele tiden ta hensyn og tenke på mamma men at de samtidig skal føle glede over å besøke meg og se meg.

Det er en vanskelig oppgave å være forelder, vi får bare gjøre så godt vi kan hele gjengen :)

Skrevet

Ok, jeg kan styre meg for dunkadunka musikk... Liker fester uten musikk jeg;o)

Jeg er selv glad i dunkadunk musikk :) og er en av få mødre, i vår gjeng, som kjører ungguttene hjem og spiller på mp3 spilleren i bilen noen av de melodiene som unggutta selv har på sine mp3 spillere ;)

Og å kjenne bassen vibrere i gulvet opp opp i bena er jo bare sprekt.

Ikke nødvendig å si at vi har et rått hjemmekinoanlegg til de kuleste filmene :D

trollemor;o)
Skrevet

Jeg er selv glad i dunkadunk musikk :) og er en av få mødre, i vår gjeng, som kjører ungguttene hjem og spiller på mp3 spilleren i bilen noen av de melodiene som unggutta selv har på sine mp3 spillere ;)

Ikke nødvendig å si at vi har et rått hjemmekinoanlegg til de kuleste filmene :D

Hip og kul mor du da..

Gjest høstløv
Skrevet

Hei i huset, får han ikke ha bassen på så høyt at vi merker det, men vi har tre dører, som kan lukkes mellom oss og ham.

Og når vi ikke er hjemme, ja da vet jeg ikke hvor høyt bassen skrus opp, men jeg tror at det blir temmelig høyt.

Skrevet

Hei i huset, får han ikke ha bassen på så høyt at vi merker det, men vi har tre dører, som kan lukkes mellom oss og ham.

Og når vi ikke er hjemme, ja da vet jeg ikke hvor høyt bassen skrus opp, men jeg tror at det blir temmelig høyt.

Nei, hver og en må jo se ann hva som passer for seg :)

Jeg satt selv (i et kjempestort hus, for vi bodde på en gammel herregård) og tegnet i timesvis med høy musikk på da jeg var i den alderen. Musikk var og er jo noe veldig viktig.

Så det er ikke snakk om annet enn at det skal være lov her i huset. Det er en god følelse å sitte og tegne eller drive med sitt i egne tanker med god musikk på.

Dette menes jo ikke at musikken står høyt på til enhver tid da. Vi bor slik at jeg ikke føler det er problemer med å overdøyve musikken og bassen med film/tv/kaffesprat ol. Men skulle jeg ha behov for at de demper lyden litt så gjør de jo det helt uten diskusjoner og problemer, så de respekterer jo meg like så mye som jeg dem :)

Skrevet

Rått hjemmekinoanlegg samt bittelitt øresus, kanskje? ;-)

Skrevet

En kar vi traff på mens vi trillet med ganske nyfødt baby sa at det å ha barn var en jevn opptur!

Det synes jeg var fint sagt, og det var ihvertfall mye hyggeligere enn alle dem med litt større barn som skulle understreke at først NÅ hadde det begynt å bli litt stas - underforstått: Dere har det neimen ikke mey stas nå med den nyfødte!

Skrevet

En kar vi traff på mens vi trillet med ganske nyfødt baby sa at det å ha barn var en jevn opptur!

Det synes jeg var fint sagt, og det var ihvertfall mye hyggeligere enn alle dem med litt større barn som skulle understreke at først NÅ hadde det begynt å bli litt stas - underforstått: Dere har det neimen ikke mey stas nå med den nyfødte!

"Jevn opptur", det var flott sakt :D

Neida, det er ikke lite glede i å ha et nyfødt barn. Vi sprekker jo av glede og stolthet og kjærlighet og tror ikke det finnes noe i verden sterkere og større en dette.

Men kjærligheten, stoltheten og gleden stopper jo ikke der. Den bare øker, og øker og øker, og dermed så sitter vi en dag som forelder til tenåringer og er så stolte at vi igjen er totalt på sprekkepunktet :)

Skrevet

"Jevn opptur", det var flott sakt :D

Neida, det er ikke lite glede i å ha et nyfødt barn. Vi sprekker jo av glede og stolthet og kjærlighet og tror ikke det finnes noe i verden sterkere og større en dette.

Men kjærligheten, stoltheten og gleden stopper jo ikke der. Den bare øker, og øker og øker, og dermed så sitter vi en dag som forelder til tenåringer og er så stolte at vi igjen er totalt på sprekkepunktet :)

Ja, det er flott å ha barn - hele tiden:-) Og jeg synes som oftest at akkurat NÅ er det beste;-)

Skrevet

Ja, det er flott å ha barn - hele tiden:-) Og jeg synes som oftest at akkurat NÅ er det beste;-)

''Ja, det er flott å ha barn - hele tiden:-) Og jeg synes som oftest at akkurat NÅ er det beste;-)''

Gled deg så lenge du kan ;-)

For tiden lengter jeg tilbake - til den tiden (jeg vet du ikke er akkurat der, altså) hvor man kunne stappe en smokk i munnen på dem og ta dem på fanget og trøste...

Skrevet

''Ja, det er flott å ha barn - hele tiden:-) Og jeg synes som oftest at akkurat NÅ er det beste;-)''

Gled deg så lenge du kan ;-)

For tiden lengter jeg tilbake - til den tiden (jeg vet du ikke er akkurat der, altså) hvor man kunne stappe en smokk i munnen på dem og ta dem på fanget og trøste...

;-)

Jeg har hittil ikke lengtet tilbake til det, rent bortsett fra at smokk + bamse var rene sovemedisinen. når vi puttet smokken i munnen og bamsen i armkroken, sovnet han nesten før hodet traff puten...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...