Gå til innhold

Klokka?

Gjest Uten signatur nå ja. :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er klokka kvart på elleve, eller kvart på tolv?

Skrevet

Fra verdensuret: "Sommertid starter søndag 29. mars 2009 klokken 02:00:00 lokal normaltid

Sommertid slutter søndag 25. oktober 2009 klokken 03:00:00 lokal sommertid "

Da skal vi ikke stille klokka :-). Ble så forvirret av den tråden tidligere.....

Skrevet

Den er nå 10.48...Ha en fin dag...-)

Ja, jeg må lese innlegg mer nøye, ikke bare høvle over det. ! .

Herregud! Men det betyr at jeg har en time ekstra før jeg skal på jobb! Det var deilig.

Skrevet

Nå er den ti på elleve...

Ja.....og nå er den åtte på....

Må lese ting før jeg antar noe...! Ble så forvirret av Geir sitt innlegg i går. Men så leste jeg det for kjapt, og leste de andre innleggene mer nøye.

Teit av meg!

Ha en riktig fin søndag! :-)

Skrevet

Ja.....og nå er den åtte på....

Må lese ting før jeg antar noe...! Ble så forvirret av Geir sitt innlegg i går. Men så leste jeg det for kjapt, og leste de andre innleggene mer nøye.

Teit av meg!

Ha en riktig fin søndag! :-)

10:57...

Takk, en fin søndag ønskes deg også:-)

Skrevet

Kan du slå på datamaskinen kan du vel også sjekke klokka på den?

Skrevet

Kan du slå på datamaskinen kan du vel også sjekke klokka på den?

Hehe:-) Men har alle datamaskiner automatisk oppdatering da?

Gjest høstløv
Skrevet

På noen maskiner stiller programmet deg spørsmål om du vil oppdatere.

Skrevet

På noen maskiner stiller programmet deg spørsmål om du vil oppdatere.

Ja, det vet jeg - men siden du da må svare aktivt på dette, så kan man jo ikke gå ut fra at maskinen automatisk stiller klokka...

Gjest høstløv
Skrevet

Ja, det vet jeg - men siden du da må svare aktivt på dette, så kan man jo ikke gå ut fra at maskinen automatisk stiller klokka...

Jeg tror det avhenger av programvaren.

Jeg tror at klokka blir stilt automatisk på den ene av maskinene våre, mens vi må svare aktivt på den andre.

Men jeg husker ikke så nøye, vi får ny oppdatering av programvaren hele tiden, og da endrer slike ting seg.

Skrevet

Så fremst ikke bios-batteriet er dødt skal vel klokka på datamaskinen være rett? Men man må kanskje stille den en eller annen gang først? Om bios-batteriet har flata ut kan man kompensere ved å installere et program som henter info fra et atomur sånn at klokka på datamaskinen retter seg når den kobles på internett.

Gjest høstløv
Skrevet

Så fremst ikke bios-batteriet er dødt skal vel klokka på datamaskinen være rett? Men man må kanskje stille den en eller annen gang først? Om bios-batteriet har flata ut kan man kompensere ved å installere et program som henter info fra et atomur sånn at klokka på datamaskinen retter seg når den kobles på internett.

Jeg må ofte stille klokka på PC'en med inntil ett minutt.

Så en kan ikke si at PC'klokka går helt rett hele tiden.

Gjest Mirakelet
Skrevet

korrekt klokke til enhver tid

www.klokka.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...