Gå til innhold

Bursdagskaker...

Anbefalte innlegg

Gjest babydillah
Skrevet

Kan dere hjelpe meg med tips om kaker jeg kan lage?

Det må være kaker både barn og voksne kan like.

Jeg har en tulle som snart blir 1 år, så tenkte hun kunne få smake på noe, f.eks. litt bløtkake. har dere tips til fyll der som hun og kan spise?

Og kan jeg skrive 1 år på kaka med sånn gelefarge eller trekker det seg bare inn i kaken? Og hva med sjokoladekake, kan så små spise sjokolade?

Skrevet

Da mine barn feiret 1. år hadde jeg en bamseform som jeg laget sukkerbrød i. Sukkerbrødet delte jeg i to og smurte vaniljekrem i midten. Oppå vaniljekremen la jeg et lag banan. Glasuren var melkesjokoladeglasur (1 stor melkesjokolade, 1/2 dl melk, 50g smør - tilpass med melis. Nam! Skal du skrive noe oppå her er det enklest å bruke melisglasur med feks rosa/blå farge, eller du kan skrive med non-stop e.l

Gjest babydillah
Skrevet

Da mine barn feiret 1. år hadde jeg en bamseform som jeg laget sukkerbrød i. Sukkerbrødet delte jeg i to og smurte vaniljekrem i midten. Oppå vaniljekremen la jeg et lag banan. Glasuren var melkesjokoladeglasur (1 stor melkesjokolade, 1/2 dl melk, 50g smør - tilpass med melis. Nam! Skal du skrive noe oppå her er det enklest å bruke melisglasur med feks rosa/blå farge, eller du kan skrive med non-stop e.l

Så det går fint med sjokolade for så små?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...