Gjest babydillah Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Kan dere hjelpe meg med tips om kaker jeg kan lage? Det må være kaker både barn og voksne kan like. Jeg har en tulle som snart blir 1 år, så tenkte hun kunne få smake på noe, f.eks. litt bløtkake. har dere tips til fyll der som hun og kan spise? Og kan jeg skrive 1 år på kaka med sånn gelefarge eller trekker det seg bare inn i kaken? Og hva med sjokoladekake, kan så små spise sjokolade? 0 Siter
caprice Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Da mine barn feiret 1. år hadde jeg en bamseform som jeg laget sukkerbrød i. Sukkerbrødet delte jeg i to og smurte vaniljekrem i midten. Oppå vaniljekremen la jeg et lag banan. Glasuren var melkesjokoladeglasur (1 stor melkesjokolade, 1/2 dl melk, 50g smør - tilpass med melis. Nam! Skal du skrive noe oppå her er det enklest å bruke melisglasur med feks rosa/blå farge, eller du kan skrive med non-stop e.l 0 Siter
Gjest babydillah Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Da mine barn feiret 1. år hadde jeg en bamseform som jeg laget sukkerbrød i. Sukkerbrødet delte jeg i to og smurte vaniljekrem i midten. Oppå vaniljekremen la jeg et lag banan. Glasuren var melkesjokoladeglasur (1 stor melkesjokolade, 1/2 dl melk, 50g smør - tilpass med melis. Nam! Skal du skrive noe oppå her er det enklest å bruke melisglasur med feks rosa/blå farge, eller du kan skrive med non-stop e.l Så det går fint med sjokolade for så små? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.