Gå til innhold

ferietur med 1 åring

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakelet
Skrevet

hvor anbefaler dere? Gjerne skandinavia.

Gjest mallet
Skrevet

Du tenker sommerferie? Sørsverige! Skåne er kjempehyggelig, og det er mange koselige småsteder langs kysten.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Du tenker sommerferie? Sørsverige! Skåne er kjempehyggelig, og det er mange koselige småsteder langs kysten.

Tenkte leie feriehus, men virket så sarvet de de hadde i sverige, de i danmark så nyere ut.

Gjest høstløv
Skrevet

En 1 -åring kan man ta med seg overalt, h*n vil ikke ha noe utbytte av Legoland eller andre opplevelsessteder.

Det er mest viktig for en krabat i den alder å være trygg, og h*n er trygg på å være i vante omgivelser eller der hvor mor og far også er tilstede.

Gjest høstløv
Skrevet

Tenkte leie feriehus, men virket så sarvet de de hadde i sverige, de i danmark så nyere ut.

Feriehus i Danmark får du i leid i alle prisklasser, fra de minste hytter i innlandet til store sommerhus ved stranden med eget svømmebasseng.

Gjest Elextra
Skrevet

En ettåring har jo ikke særlig glede av nye omgivelser, det viktigste er tid med den nære familien. Jeg ville derfor valgt et sted jeg kunne tenke meg å feriere selv, gjerne et sted man kan bo litt komfortabelt og praktisk, med tanke på den lille.

Gjest Elextra
Skrevet

En 1 -åring kan man ta med seg overalt, h*n vil ikke ha noe utbytte av Legoland eller andre opplevelsessteder.

Det er mest viktig for en krabat i den alder å være trygg, og h*n er trygg på å være i vante omgivelser eller der hvor mor og far også er tilstede.

To sjeler... *s*

Skrevet

Jeg er enig med høstløv og Elextra.

Vi var på hytta til svigers ved kysten i Sør-Norge da vi hadde ettåring, men uten det synes jeg at Danmark virker fristende.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg er enig med høstløv og Elextra.

Vi var på hytta til svigers ved kysten i Sør-Norge da vi hadde ettåring, men uten det synes jeg at Danmark virker fristende.

Det er det vi tenker, Danmark er jo familievennlig og deilig...

Orker ikke reise til Syden når hun er så liten.

Ikke er hun så glad i varme heller, blir fort svett og grinete.

Nå har vi bestilt oss feriehus i Danmark og gleder oss som fy :)

Skrevet

Det er det vi tenker, Danmark er jo familievennlig og deilig...

Orker ikke reise til Syden når hun er så liten.

Ikke er hun så glad i varme heller, blir fort svett og grinete.

Nå har vi bestilt oss feriehus i Danmark og gleder oss som fy :)

Høres deilig ut! :-) God tur, når den tid kommer:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...