Gå til innhold

Så var vi igang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha..etter å ha lest svarene nedover her må konklusjonen bli at Dolere jamt over ikke er glad i fotball..med noen unntak selvfølgelig, Jeg elsker denne sporten og syns søndagskveldene er TV kveldene over alle her i fotballsesongen.

Skrevet

Noe mer kjedelig enn fotball kan jeg knapt forestille meg.

Skrevet

Jeg synes sykling er verre.

trollemor;o)
Skrevet

2 av 4 jublet her i huset. Jeg er blandt de to som ikke bryr meg så hardt. Jeg syns det blir altfor mye fotball og den styrer veldig mye her hos oss.

Skrevet

Jeg synes sykling er verre.

Hehe, ja du er inne på noe der, jeg orker ikke å se på det heller.

Gjest høstløv
Skrevet

Nei, jeg fatter heller ikke at så mange mennesker skal krangle om en fotball, de kan da bare få hver sin fotball å leke med, det finnes da fotballer nok, og de mangler sikkert heller ikke penger til å kjøpe dem for.

Gjest ViViola
Skrevet

Fotball er ikke det verste som finnes i verden, rent idrettsmessig. Men at fotball skal få så ubegripelig mye TV-tid, det fatter jeg bare ikke.

Det snakkes om at fotballen må ut til "folket", stakkars "folket" som sto i fare for å ikke få se alle tippeligakampene - og heldige "folket" som fikk fotball hele kvelden lørdag. Bullshit!

Skulle ønske at fotball kom på en egen fotballkanal, og at de som var interessert kunne kjøpe abonnement. Eller betalt-TV pr kamp. Hadde vært glimrende. Da ville vi fått en klar beskjed om hvor mye av "folket" som egentlig bryr seg. For at det er noen, helt klart, men ikke på langt nær så mange som NFF, NRK og TV2 vil ha det til.

Fotball har fått altfor høy status i media, det er tross alt bare en gjeng guttunger med IQ langt under middels som springer etter ei lærkule. Å kalle det prestasjoner er å dra'n litt langt.

Skrevet

Husets 9-åring var fornøyd, men vi andre fant på noe annet.

Fotball er dødskjedelig, kanskje untatt når akkurat husets 9-åring spiller...

Gjest annlovinda
Skrevet

Verste er at gubben har fått med seg dattera på dette marerittet, så nå er jeg ganske alene her - men jeg får ha PC'en i fred i hvert fall...

Grunnen til at jeg var enig i at det var stor sorg refererte mest til resulatet på kampen til 'mitt' lag.

Skrevet

Vel,- starten kunne definitivt ha vært bedre,- men det er bra det er i gang igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...