Gå til innhold

Hvor mange m2 bor dere på?

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

2

• 3stakk

2

• Lillemus

1

• alwaysme

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

brilleslangen
Skrevet

Før bodde jeg og min lille på 65 m2. Vi hadde det helt greit men jeg savnet lagringsplass... Så bledet familieforøkelse og flytting til et større krypinn... Vanskelig å finne en mellomting her vi bor, så nå bor vi tre stk på 198m2, og har egentligfor mye plass... Kjekt å ha et sted å gjemme rotet da, men absolutt nødvendig erdet jo ikke, jo mer plass man har ålagre på jo mer rot blir det visst spart på...

Skrevet

500 m2 og 3 personer

''500 m2 og 3 personer''

Oi, det var romslig!

Gjest ViViola
Skrevet

500 m2 og 3 personer

Det høres ut som ei skikkelig trønderlån! :-)

Gjest Sorgen bar
Skrevet

500 m2 og 3 personer

Hørtes trangt ut.

Skrevet

Vi er 2 voksne og 3 barn og har en enebolig med 267m2. God plass, med andre ord.

Likevel var romløsningene tilpasset de som bygde huset - og hadde 1 barn - så vi har gjort om ganske mye for at barna skulle få egne soverom.

Mrs. Wallace
Skrevet

Vi har ca 130 kvm på to voksne og to barn. Veldig god planløsning, vi har rikelig med tumleplass.

candyqueen_83
Skrevet

Vi har en leilighet på 80 kvm, og er to voksne pluss en hund (medium str som voksen). Føler vi har godt med plass egentlig. Hadde leiligheten vært større hadde det vært plass til enda mer rot :o)

Aliza1365380759
Skrevet

50 kvm, to personer. Skulle gjerne hatt litt større kjøkken, og dusjkabinett i stedet for badekar, slik at badet virket større, men ellers klarer vi oss fint :-) (egentlig skal man ha barn for å bo her jeg bor, så leiligheten er beregnet for to voksne og minst ett barn..)

Skrevet

Enebolig med grunnflate på 72m2, boareal ca 90m2.

Ca 1 person.

Gjest Trenger mer garasjeplass også :)
Skrevet

200 på 4 personer

To hele bad, et toalett utenom. Stort vaskerom. Store rom til alle.

Det vi har for lite av er bodplass. Vi kunne godt hatt et rom til til treningsapparater etc. samt en stor bod. +++ egentlig ;)

Skrevet

4 pers på ca 110 kvm. Synes det går greit selv om jeg innimellom slagene ønsker meg ei ekstra stue.

Skrevet

4 pers på ca 110 kvm. Synes det går greit selv om jeg innimellom slagene ønsker meg ei ekstra stue.

''Synes det går greit selv om jeg innimellom slagene ønsker meg ei ekstra stue.''

Det høres alvorlig ut...

Skrevet

105 kvm, men det høres litt mindre ut enn det er. Vi har 3 etasjer og skråtak i øverste etasje, så da regnes det færre kvadratmeter.

Vi er fire personer.

Gjest god nok plass
Skrevet

2 voksne og 2 barn på 200 m2 boareal. Har ca 40 m2 boder og vaskerom i tillegg.

God plass, men litt dårlig planløsning, veldig store rom, mens badet er bittelite, og feks ikke eget gjesterom, som jeg gjerne skulle hatt. Skal bygge om nå, så vi ¨får to fulle bad i stedet for et lite bad + et toalett.

Skrevet

Tror det er 120m2 fordelt på to etasjer. Loftet har skråtak. Vi er fem stk og har fire soverom. Vi har loftstue i tillegg til stue, det passer oss fint.

Gjest mora2
Skrevet

Tror det er 120m2 fordelt på to etasjer. Loftet har skråtak. Vi er fem stk og har fire soverom. Vi har loftstue i tillegg til stue, det passer oss fint.

Ps. : sjekk meldinger.

Gjest prust
Skrevet

Vi har enebolig med ca 160 m2 boareal. Da er ytterbod, og kryploft trukket fra.

Vi er 5 personer - har fire soverom og to bad.

Grei nok plass, men vi skulle gjerne hatt noe større plass - og vi tenker på utvidelse av både kjøkken, loftstue/nytt soverom og gang/bislag.

Skrevet

Vi har 175m2 boligareal på 2 voksne og 2 barn. I tillegg har vi stor kjeller og garasje med bod.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...