Gå til innhold

Bergans jakka mi ødelagt i vask

Anbefalte innlegg

Gjest å så irriterende
Skrevet

shit å shit .... vaska Bergans jakka mi nå, de fleste sømmene har fått fra hverandre ...... grrr har vasket den på noe hardere vask enn de anbefalte, de anbefaler 30* og jeg har vasket den på 50* ...... kjøpte jakka i november ...... får vel ikke igjen noe på reklamasjon heller da siden jeg ikke har fulgt vaskeanvisningen ......

Skrevet

Nei, du har neppe noen god sak mtp reklamasjon når du ikke fulgte vaskeanvisningene...

Aliza1365380759
Skrevet

Nei, har du ikke fulgt vaskeanvisningene er det jo ingen reklamasjonssak.

Gjest ViViola
Skrevet

Nei... Og det er jo riktig også, at du ikke får igjen noe siden du har behandlet plagget feil.

Men kjedelig er det jo for deg...

Skrevet

Så kjedelig. Du får nok ikke noe igjen, men det går an å høre om de har noen som kan sy den for deg? Eller hør med en lokal systue. Ei så dyr jakke bør kunne repareres.... Lykke til!

Skrevet

30 grader på ei ytterjakke?, det er jo bare kaldvann jo. Hvis sømmene forsvant på 50 grader er det rart ikke hele jakka forsvant mens du hadde den på. Kjøp klær som tåles å bli vaska neste gang!

Gjest Elextra
Skrevet

30 grader på ei ytterjakke?, det er jo bare kaldvann jo. Hvis sømmene forsvant på 50 grader er det rart ikke hele jakka forsvant mens du hadde den på. Kjøp klær som tåles å bli vaska neste gang!

Moderne tekniske stoffer tåler gjerne bare 30 grader. Ull og silke likeså.

Skrevet

Moderne tekniske stoffer tåler gjerne bare 30 grader. Ull og silke likeså.

Æsj!

Gjest sånn kan det gå
Skrevet

Haha håper du har lært nå da :D

Gjest mora2
Skrevet

Å nei...Så kjipt...

Er jo lov å prøve seg, men tviler på du får ny jakke... :0/

Skrevet

Det er helt utrolig at det går an å lage jakker som ikke tåler skikkelig vask. Og å ikke lese vaskeanvisningen.

Nå har jeg nok en grunn til å mislike Bergans' tekniske jakker.

Gjest å så irriterende
Skrevet

Butikken min skulle sende jakka, her skulle jeg få ny av de hvis ikke Bergans godtok denne reklamasjonen, snakk om god service !!!!

Så jeg er superduperfornøyd :))))

Gjest Elextra
Skrevet

Butikken min skulle sende jakka, her skulle jeg få ny av de hvis ikke Bergans godtok denne reklamasjonen, snakk om god service !!!!

Oi, det var imponerende. Informerte du om vaskeptemperaturen?

Skrevet

Jeg ville tro at svaret på det var "neppe"...;-)

Skrevet

Hehe, det er ikke sikkert det er "nødvendig" hvis ingen spør;-)

Gjest å så irriterende
Skrevet

Jeg kom inn i butikken å sa at nå har jeg driti meg ut, jeg har vasket jakka på 50 grader istedet for 30 grader. De mente at det burde jakka tåle.

Så ja jeg var som vanlig helt ærlig :)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kom inn i butikken å sa at nå har jeg driti meg ut, jeg har vasket jakka på 50 grader istedet for 30 grader. De mente at det burde jakka tåle.

Så ja jeg var som vanlig helt ærlig :)

Oi, da var det imponerende.

Tviler på at butikken får pengene igjen fra Bergans - med mindre Bergans bare belaster "goodwill-kontoen" i dette tilfellet.

Gjest å så irriterende
Skrevet

Oi, da var det imponerende.

Tviler på at butikken får pengene igjen fra Bergans - med mindre Bergans bare belaster "goodwill-kontoen" i dette tilfellet.

Det skal du få en oppdatering på når butikken får tilbakemelding fra Bergans :), hørtes egentlig ikke ut som om Bergans er så vrange, for det stod flere av de butikkansatte der, som mente at de bare kunne ta en telefon til Bergans så ordnet dette seg, men så skulle de sende andre reklamasjoner, og siden jeg ikke har så stort behov for jakka nå, så sa jeg kan vente :)

* tror jammen jeg skal levere inn en Extra-kupong idag jeg *

Skrevet

Klart det! :) God service er uvurderlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...