Gå til innhold

Hun har egentlig kullsvart hår

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Syns hun er kjempe flott.Både kropp og hår.

:0)

Skrevet

Nei, mørk ettervekst er ikke pent på henne heller.

Skrevet

Mørk ettervekst er grusomt. Likeså den fargekombinasjonen som en del har med mørkt under og lyst over. *grøss*

Aliza1365380759
Skrevet

Mørk ettervekst er grusomt. Likeså den fargekombinasjonen som en del har med mørkt under og lyst over. *grøss*

Ja, helt grusomt stygt med kombinasjonen av svart og superblondt hår!

Skrevet

Enig, saken blir ikke noe bedre av at det er gjort "med vilje" og ikke bare noe som "skjer" fordi man lar håret gro ut.

jeg har forresten lest at Marilyn Monroe bleket etterveksten hver eneste uke for å unngå "dark roots"...

Skrevet

Hehe, føler at hun der stiller i en helt egen kategori! :-P

Ja, det hadde nok vakt voldsom oppsikt med den frisyren på noen av oss andre;-)

Skrevet

Hehe, føler at hun der stiller i en helt egen kategori! :-P

Aliza1365380759
Skrevet

Hehe, ja, hvis jeg kom hjem med en slik sveis hadde nok til og med samboeren min oppdaget at jeg hadde vært hos frisøren ! :-P

Skrevet

Hehe, ja, hvis jeg kom hjem med en slik sveis hadde nok til og med samboeren min oppdaget at jeg hadde vært hos frisøren ! :-P

*knegg*

Skrevet

Jeg synes hun kler blondt hår, men ettervekst er jo aldri fint da.

Gjest annlovinda
Skrevet

Hehe, godt å høre det er slik andre steder også.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg reagerer mer på navnet de har valgt til en evt jente. Får inderlig håpe det er en gutt

Skrevet

Det er ikke SÅ ille at jeg gidder å hisse megopp over det, for å si det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...