Gå til innhold

En god nummer 2 på TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere på den? Hva synes dere? Jeg liker den, bare bedre og bedre:-) Gøy med en serie der hovedpersonene ikke er supervellykkede hele tiden! Og så har den også en del realisme i seg, selv om alt er satt på spissen så klart:-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg synes det er en avslappende og ok serie. Liker den også bedre og bedre.

Skrevet

Jeg synes det er en avslappende og ok serie. Liker den også bedre og bedre.

God avslapning,ja! Det krever ikke så store konsentrasjonen, hehe. Passer fint etter en strevsom dag:-) En ting som er stilig er at flere "store" skuespillere som Ane Dalh Torp og Pia Tjelta har roller i en så pass lett komiserie. Allsidige damer som ikke tar seg selv så overhøytidelig:-)

Skrevet

Så den for første gang i dag (kanskje var det første episode?). For meg blir det for mye overspilling - så selve sjangeren er ikke helt min greie sånn sett, men jeg lo et par ganger innimellom og smilte vel stort sett gjennom hele episoden.

Skrevet

Jeg ser reprisen sent på fredagskvelden, da er jeg akkurat passe sliten og ukonsentrert til å sette pris på den. Men noen høydare er den ikke;-)

Skrevet

Jeg syns serien er helt grei. Men jeg får ikke helt taket på hun hovedpersonen. Jeg syns hun overspiller litt, mht. ansiktsuttrykk/grimaser.

Gjest aleris
Skrevet

Jeg storkoser meg når jeg ser på den :)

:) jeg også, men det blir litt pinlig når 9-åringen sitter å ser på den sammen med meg ..... som igår da episoden startet, og de holdt på i senga .... hva holder han på med, han prøver å dytte henne ut av senga tror jeg var det første jeg kom på å si :)

Skrevet

:) jeg også, men det blir litt pinlig når 9-åringen sitter å ser på den sammen med meg ..... som igår da episoden startet, og de holdt på i senga .... hva holder han på med, han prøver å dytte henne ut av senga tror jeg var det første jeg kom på å si :)

Jeg synes du burde gitt et ordentlig svar, jeg da :)

Gjest aleris
Skrevet

Jeg synes du burde gitt et ordentlig svar, jeg da :)

Måtte jo da utdypa det litt mer enn at hun blir tatt bakfra ...... og vi er ikke akkurat der enda ;)

Skrevet

Måtte jo da utdypa det litt mer enn at hun blir tatt bakfra ...... og vi er ikke akkurat der enda ;)

9-åringen vet ikke hva sex er?

Gjest aleris
Skrevet

9-åringen vet ikke hva sex er?

Hun har ikke spurt oss direkte om det nei.

Skrevet

Hun har ikke spurt oss direkte om det nei.

Jeg er enig med deg i at gårsdagens episode ikke passet så veldig godt som introduksjon til det temaet.

Men vær litt obs hvis datteren din kommer med ting hun har hørt eller du på annen måte forstår at det snakkes om slikt blant hennes jevnaldrende. Du har kanskje ikke lyst til at det er de tøffeste gutta i gjengen som skal fortelle henne "alt" første gangen hun får høre om hva dette dreier seg om...?

Gjest aleris
Skrevet

Jeg er enig med deg i at gårsdagens episode ikke passet så veldig godt som introduksjon til det temaet.

Men vær litt obs hvis datteren din kommer med ting hun har hørt eller du på annen måte forstår at det snakkes om slikt blant hennes jevnaldrende. Du har kanskje ikke lyst til at det er de tøffeste gutta i gjengen som skal fortelle henne "alt" første gangen hun får høre om hva dette dreier seg om...?

Hun vet hvordan barn blir laget, det fortalte hun oss da hun kom fra barnehagen for noen år siden, " da putter pappa tissen i rompa til mamma, og vips begynner babyen å vokse"

De har allerede hatt temaet på skolen også, så vi har snakket mye rundt det, MEN vi har ikke fortalt henne om alle stillingene enda.

Skrevet

Hun vet hvordan barn blir laget, det fortalte hun oss da hun kom fra barnehagen for noen år siden, " da putter pappa tissen i rompa til mamma, og vips begynner babyen å vokse"

De har allerede hatt temaet på skolen også, så vi har snakket mye rundt det, MEN vi har ikke fortalt henne om alle stillingene enda.

Nei, DET synes ikke jeg er nødvendig, heller :-)

Og den bakfra-scenen igår var ikke akkurat noe forbilde

synes

Skrevet

He, he - dytte henne ut av senga. Supert tenkt *LOL*

Jeg tar det opp, og ser på det etter at ungene har lagt seg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...