Gå til innhold

FU: Har du søppelbøtte m/lokk på toalettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp, vi har søplebøtte med lokk på alle tre bad.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

9

• Katt-ja

4

• morsan

2

• astridny

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ciccacc
Skrevet

Det er ikke noen hemmelighet at jeg har det, men jeg forstår ikke hvorfor det er interessant:-) Hvis det er av interesse i tillegg så vurderer jeg nå å kjøpe en ny, men har rett og slett ikke fått gjort det. Den gamle er blitt stygg og lokket er skjevt, men jeg vil få en ny med lokk.

Onsdag1365380628
Skrevet

Nei det har vi ikke, og grunnen er nettopp at jeg frykter at det blir lukt når søppelbøtta står på varmekablene på badegulvet. Når jeg har mensen blør jeg masse og skifter bind ofte og da føler jeg det bedre å hive det i den ordinære søpla som blir båret ut hver dag. Borte hos andre hender det at jeg i manko på søppelbøtte må rulle det hele inn i papir og gjemme det i lomma. Det er i grunnen litt ekkelt det også....

candyqueen_83
Skrevet

Ja, vi har søppeøbøtte med lokk på badet. Men tamponger går likevel i toalettet :P Gammel vane vel..

Skrevet

Ja det har eg, men den vil ikkje stå i ro når eg trykker på pedalen.

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, på den doen som blir mest brukt. Men vi har den inni skapet for at ikke babyen skal rote utover...Så hvis noen gjester skal kaste noe så må de snoke i skapene våre ;-)

Gjest enkelt og greit for min del
Skrevet

bor alene,har søppeldunk med pose men uten lokk...har mistet mensen pga sykdom,men når jeg hadde det i tenåra var det bare å tømme daglig,og huske å pakke inn brukte bind.

har jeg besøk som bruker søppeldunken,er det jo bare å tømme den hvis det lukter.mine venner er flinke til å pakke inn bind etc :)

Skrevet

Ja, vi har søppelbøtte med lokk på begge badene.

Og denne er det selvsagt meningen alle med behov for å kaste bind, tamponger, bleier og annet søppel om å bruke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...