Gjest Mye en skulle ha gjort.. Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Er det noen her som vet sånn ca pris på nytt røropplegg i hus? Har et 40 år gammelt hus jeg skulle ha byttet i.. Det er ett ett bad/wc, en wc, kjøkken og vaskekjeller. (i alt tre etasjer) Noen som vet? Samme gjelder det elektriske. 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 uuuuuuhhhh hørtes dyrt ut ... bygde på huset for et par år siden, rørleggerarbeidet inkl. delen var en stor faktura, elektriker har vi i familien, fikk kjøpt deler til innkjøpspris, dyrt allikevel selv uten timebetaling. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Det går visst an å legge nye rør inni de eksisterende rør. Etter det jeg har hørt, og så blir det ikke så dyrt, spesielt hvis det er skjult opplegg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 En kompis skifta nettopp røropplegg og sluk på eit bad, rekninga kom på Kr 68 000.- 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Skal du ha nye stigerør og kanskje også nye tilknytningsrør utenfor huset, i tillegg til alle rør inne? Det blir dyyyyrt. Tipper 100.000. 0 Siter
Gjest Mye en skulle ha gjort Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Skal du ha nye stigerør og kanskje også nye tilknytningsrør utenfor huset, i tillegg til alle rør inne? Det blir dyyyyrt. Tipper 100.000. ..gjelder inne i huset. utenfor skal det være byttet. Vet det er dritdyrt, så jeg vet ikke om jeg kaster meg på med en gang.. spare litt først, kanskje...; / 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.