Gå til innhold

Hemorroider

Anbefalte innlegg

Gjest limited co
Skrevet

Hva hjelper egentlig? Har kjøpt krem på apoteket, men ser ikke ut til at det hjelper. og den skal visst ikke brukes konstant, kun en uke om gangen. føler at det blir litt bedre, men den forsvinner ikke...er det noe annet man kan bruke som er bedre?

Gjest kjerringråd
Skrevet

Kjøp deg et kålhode, riv av et kålblad, bruk den tynneste delen av bladet, riv det til slik at det passer til rompesprekken din, ta gjerne strykejernet å myk det opp med varme. Så stapper du det til slik at det ligger godt inni rompesprekken din.

Du grøsser kanskje når du leser dette å tenker isj og æsj, men det hjelper, GARANTERT !!! Dette er et gammelt kjerringråd som virker. Da jeg gikk gravid med begge mine hadde jeg hemorrider på slutten av svangerskapene, fikk kremer av legen, uten at det hjalp, så fortalte bestemor meg om dette kjerringrådet, og borte blei de.

Gjest Omparompa
Skrevet

Jeg har en hemoroide som kommer og går. Får den sånn ca 2-3 ganger i løpet av året. Min erfaring er at det er lite annet å gjøre enn å vente til den går over av seg selv. Kremer og salver hjlper dårlig utenom å lindre evt kløe/svie litt. Som oftest tar det 3-6 dager før den forvinner. Det er en fordel å drikke mye og spise sunt for å unngå hard avføring, noe som kan forverre problemet.

Gjest blir godt å få de fjernet:)
Skrevet

kan jo fjernes kirurgisk.neste uke skal jeg fjerne mine(de er svært plagsomme,blør daglig og gjør at jeg klør veldid i rumpa:( )

Gjest qigong
Skrevet

Kjøp deg et kålhode, riv av et kålblad, bruk den tynneste delen av bladet, riv det til slik at det passer til rompesprekken din, ta gjerne strykejernet å myk det opp med varme. Så stapper du det til slik at det ligger godt inni rompesprekken din.

Du grøsser kanskje når du leser dette å tenker isj og æsj, men det hjelper, GARANTERT !!! Dette er et gammelt kjerringråd som virker. Da jeg gikk gravid med begge mine hadde jeg hemorrider på slutten av svangerskapene, fikk kremer av legen, uten at det hjalp, så fortalte bestemor meg om dette kjerringrådet, og borte blei de.

Hehe, gleder meg til å legge et kålblad i rumpa på min bedre halvdel ikveld :-)). Veldig sexy hehe. Men jeg vet at kål kan være virksomt, ja mot flere ting, brystbetennelse f.eks.

Gjest blir godt å få de fjernet
Skrevet

uansett form for hemorroider?selv de som blør daglig,er betente og tyter ut?

Gjest virker!
Skrevet

Ta grønnsåpe i badekaret, ev. ha i en bøtte med baken oppi.

Gjerne 15 min (min. 5) morgen og kveld.

Grønnsåpevannet kan du lage av den vanlige fra butikken eller du kan bruke den de selger på apoteket (medisinsk grønnsåpe).

Skrevet

Sunt kosthold og bevegelse, for å forebygge, slik at du slipper det flere ganger. No offence hvis du allerede spiser sunt og beveger deg en del. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...