Gjest Ciccacc Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Synes det er utrolig mye om dotråder på dol nå for tiden. Blir soverommet det neste? Hva kommer dette av? Er livet så kjedelig at det er ikke annet å interessere seg for, eller er det kanskje interessant å diskutere slikt som ikke går an å diskutere i RL`? 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Jeg var nå nettopp og kjøpte plumbo til opplysning..hehe :-))))) 0 Siter
Gjest Ciccacc Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Jeg var nå nettopp og kjøpte plumbo til opplysning..hehe :-))))) Pga. tett do? Kastet tamponger? 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Pga. tett do? Kastet tamponger? Tett do ja, vann overalt. Men den virket da :-) 0 Siter
Gjest wtfcwia Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 er vel kanskje fordi det er ting "alle" kan delta i?ikke vet jeg.men det er jo bare å hoppe over det som blir kjedelig og uinteressant:) start en tråd om noe du synes er mer spennende,så kommer det nok bidrag:) 0 Siter
Gjest Ciccacc Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 er vel kanskje fordi det er ting "alle" kan delta i?ikke vet jeg.men det er jo bare å hoppe over det som blir kjedelig og uinteressant:) start en tråd om noe du synes er mer spennende,så kommer det nok bidrag:) Det har jeg gjort. Jeg sa heller ingenting om hvorvidt jeg har lest dotrådene eller ikke. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er uropasient så jeg liker do-tråder jeg ;o) Det er vel kanskje det at alle har forhold til badet/toalettet, det er noe vi alle har felles, tur innom der må vi som oftes flere ganger daglig ;o) 0 Siter
Gjest Ciccacc Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1237320393' post='4114011] Jeg er uropasient så jeg liker do-tråder jeg ;o) Det er vel kanskje det at alle har forhold til badet/toalettet, det er noe vi alle har felles, tur innom der må vi som oftes flere ganger daglig ;o) De turene pleier å være høyest personlige, og er aldri diskusjonstema i lunsjtiden der hvor jeg har jobbet eller spist. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 De turene pleier å være høyest personlige, og er aldri diskusjonstema i lunsjtiden der hvor jeg har jobbet eller spist. Jeg er herdet jeg nemlig, så jeg kan glatt diskutere det ) Vi har alle våre ting vi er opptatt av, nå er jeg ikke så opptatt av doer altså, men det fine med Dol er at her er det rom for alt. Dype diskusjoner, politikk, middagstråder, helse, samliv, det aller meste. Så velger hver enkelt bruker hva de vil svare på og engasjere seg i ) 0 Siter
3stakk Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Det er jo et åpent forum, og fremdeles lov å velge hva man vil lese og kommentere. Det er mange innlegg jeg ikke gidder klikke på en gang, men det er min smak, og ikke standarden for hva andre skal føle/mene ;-) 0 Siter
Gjest Ciccacc Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1237320694' post='4114025] Jeg er herdet jeg nemlig, så jeg kan glatt diskutere det ) Vi har alle våre ting vi er opptatt av, nå er jeg ikke så opptatt av doer altså, men det fine med Dol er at her er det rom for alt. Dype diskusjoner, politikk, middagstråder, helse, samliv, det aller meste. Så velger hver enkelt bruker hva de vil svare på og engasjere seg i ) Det er veldig enkelt å engasjere seg i slikt, og det viser seg at det er slikt prat som de fleste svarer på og engasjerer seg i. Det er ikke lett å engasjere med andre tråder. 0 Siter
Gjest Ciccacc Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Det er jo et åpent forum, og fremdeles lov å velge hva man vil lese og kommentere. Det er mange innlegg jeg ikke gidder klikke på en gang, men det er min smak, og ikke standarden for hva andre skal føle/mene ;-) Det å legge opp en diskusjon er ikke å sette standard for hva andre skal føle og mene. 0 Siter
3stakk Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Det å legge opp en diskusjon er ikke å sette standard for hva andre skal føle og mene. Hva er da problemet? 0 Siter
Gjest Ciccacc Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Hva er da problemet? Hvem sa at det var et problem? 0 Siter
morsan Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1237319915' post='4114000] Do og dol, er nesten det samme ;-) ;-) 0 Siter
3stakk Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Hvem sa at det var et problem? Nei da er jo alt i orden da. Hurra! 0 Siter
Gjest wtfcwia Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Det har jeg gjort. Jeg sa heller ingenting om hvorvidt jeg har lest dotrådene eller ikke. nei da,jeg ser jo også på 100 nyeste at det er mye dotråder 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Folk flest er kjedelige og orker ikkje reflektere over de essensielle spørsmåla, derfor blir det mange tråder om hverdagens trivialiteter... Tror eg tralalla... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Folk flest er kjedelige og orker ikkje reflektere over de essensielle spørsmåla, derfor blir det mange tråder om hverdagens trivialiteter... Tror eg tralalla... Eller at mange av oss bruker dol til fjas og adspredelse, og sparer de reelle, store samtalene til de menneskene vi omgås i RL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.