Gå til innhold

Hvordan kan jeg lage dette?

Anbefalte innlegg

Gjest him not her
Skrevet

Jeg skal lage en bunke med kort, på størrelse med et spillekort, altså litt større enn et bankkort - som jeg skal bruke til å skrive på ulik terminologi og definisjoner på. Disse skal jeg kunne ha med overalt,, de må være harde og ikke koste så mye å lage. Skal brukes til å terpe til eksamen:-)

Tips til hvordan jeg kan fikse dette uten å bruke så mye tid og penger på det?

Gjest Gi det litt tid og arbeid og noen få kroner så blir det topp
Skrevet

Kjøpe en bok med hardpapp-ark.

Klippe ut størrelsen du vil ha. (du kan også få ark ferdige til å rive opp som er til visittkort ol)

Skriv på med en penn du synes gir den mest stabile og peneste skriften (evnt. bruk visittkortprogram el på pc og lag ferdig på den til å skrive ut på valgt papir)

For å beholde kortene harde og pene i lange tider så kan du laminere (svært billig lamineringsmaskin på Clas Ohlson for tiden) Ellers så holder jo kortene en god stund før de flises i kantene da hvis du ta litt vare på dem.

Gjest bikku
Skrevet

Gå til en kontorvarebutikk og kjøp gode, gammeldagse små kartotekkort og en solid plasteske til å ha dem i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...