Hushjelpen Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Ser nå når solen titter inn på badet at det trengs en grundig vask... mye kalk på veggene! Hvordan gjør jeg dette på best mulig måte? Har et bittelite bad med fliser på tak og vegger... 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Jippi! Nok en anledning til å reklamere for Swiffer Magic Eraser! Små, hvite svamper. Luktfrie, men sikkert fulle av kjemi likevel. Spraymidler er drepen for pusten - har du ikke astma fra før, så risikerer du å få det av å puste inn de midlene. 0 Siter
Speak Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Når badet er ille så sprayer jeg flisene med oppvaskmaskinsåpe. (Blander i en Zaloflaske for eksempel) Det tar knekken på det meste (inkl. hendene - så bruk hansker) 0 Siter
Gjest Goora Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Porsgrunn selger et luktfritt rengjøringsmiddel mot kalk, egentlig myntet på dusjkabinett. Man påfører det og skyller av m. feks dusjen. I dusjen bruker jeg nal. På fliser hadde jeg kanskje tørket av med tørr klut. Ellers liker jeg produkter som mopp, og steamer på badet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.