Gå til innhold

Marinert laksefileet i ovnen, HASTER

Anbefalte innlegg

Gjest fisk til middag
Skrevet

Hjelp!

Jeg har noen marinerte laksefileeter som jeg tenkte jeg skulle dele opp i små biter og legge i forlie i ovnen, sammen med litt purre, gulerøtter og smør...

Hvor lenge skal disse stå i ovnen sånn ca? Noen som vet?

Gjest bikku
Skrevet

Gulrøttene trenger _mye_ mer tid enn laksen.

Gjest fisk til middag
Skrevet

Gulrøttene trenger _mye_ mer tid enn laksen.

Ok, men hvor lang tid trenger fisken da?

Og poteter, hvis jeg skjærer de i biter, hvor lang tid trenger de??

Kan jo ev koke gulerøtter og poteter litt først og så dele opp og legge inni pakkene med fisk? Eller bare servere ved siden av...

Skrevet

Kan jo ev koke gulerøtter og poteter litt først og så dele opp og legge inni pakkene med fisk? Eller bare servere ved siden av...

Jeg pleide å lage "laksepakker" og da brukte jeg frosne laksebiter (ca. 125 gram), poteter i _tynne_ skiver, gulrot i tynne skiver + blomkål og broccoli i små buketter. De var pakket i folie med litt smør og lå i ovnen på 180 grader i en times tid, da var poteter og gulrot ferdige.

Gjest bikku
Skrevet

Marinert laks syns jeg blir best med 7-8 min på grill i ovnen. Men om du legger det i pakker, så kan det alltids stå sammen. Det blir saftig og godt, selv om laksen blir _veldig_ mør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...