Gå til innhold

Dumme handlinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt overbevist om at dette er noe han gjør med fullt overlegg for å prøve å få en mildere straff. At han plutselig skal ha innsett hvor grusom han har vært nekter jeg å tro.

mil1365380270
Skrevet

Et godt eksempel på at mennesker ikke er like, og at ikke alle er gode på bunnen. Bare å ta inn over seg, selv om tanken på at det går an å bli utsatt for sånne, er skremmende.

Hver dag pines voksne og barn rundt om i verden av grusomme personer som mangler egenskaper vi tar for gitt. Det er skremmende. Like skremmende er det at nesten like ofte, er det noen som klarer å tyte ut av seg at mannen (som det ofte er), sikkert er god på bunnen, har hatt en vanskelig bardom, eller noe annet fjas, i stedet for å bruke energien sin på ofrene, som faktisk er de uskyldige her. De som utfører onde handlinger trenger nemlig ikke være dumme, kan rett og slett bare være de driter i andre mennesker og kun har tanke for seg selv. Som tilfellet later til å være med denne mannen :-)

Skrevet

Jeg er helt overbevist om at dette er noe han gjør med fullt overlegg for å prøve å få en mildere straff. At han plutselig skal ha innsett hvor grusom han har vært nekter jeg å tro.

Tja - det er ikke så uvanlig at folk tilstår under rettssaken når bevisene blir presentert i sin helhet. Mannen er nok intelligent nok til å forstå hvordan det ligger ann. I følge avisene har han tilstått uaktsomt drap - men jeg er usikker på om tiltalen omfatter forsettlig drap?

Gjest Aimabel
Skrevet

Det der er ikke en dum handling. Det er er en ond handling, og man kan ikke være dum for å klare å holde den hemligheten over så mange år. At han har planlagt og gjennomført dette over så lang periode viser at han visste hva han gjorde. Jeg tror han angrer mer på at han tok med jenta til sykehus så han ble avslørt, mer enn han angrer på handlingene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...