Gå til innhold

Å kjøpe kondomer - Signaler

Anbefalte innlegg

Gjest lilatu_28
Skrevet

Hva slags signaler gir en person som kjøper kondomer på bensinstasjonen en sen fredagskveld dersom personen er:

A - personen er en kjent lokalpolitiker

B - personen er i ledelsen i en bedrift

C - personen er prest

D - personen er lærer til ditt barn

E - personen er mor/far til ditt barns kamerat

F - personen er med i menighetsrådet

G- personen er en bekjent av deg som du ikke trodde var seksuelt aktiv.

H - evt andre interessante kategorier

(Unnskyld, prust. Jeg syntes dette var litt interessant)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Orio

3

• laban

2

• Mrs D

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Humrer* Jeg hadde bare vært misunnelig på vedkommende som nok hadde et deilig nummer foran seg om noen få strakser! ;o)

Skrevet

Her er det ikke yrke, men sivilstand som teller. Sex hører som kjent til i ekteskapet. Prevensjon er lov innenfor sømmelige former.

Muligens bortsett fra lærere, som materialiseres ca. kl. 0830 hver dag og forsvinner igjen ved skoleslutt. De har intet liv, i hvert fall ikke seksualliv.

* lærerbarn - oppdratt på tidlig 60-tall *

Gjest lilatu_28
Skrevet

Her er det ikke yrke, men sivilstand som teller. Sex hører som kjent til i ekteskapet. Prevensjon er lov innenfor sømmelige former.

Muligens bortsett fra lærere, som materialiseres ca. kl. 0830 hver dag og forsvinner igjen ved skoleslutt. De har intet liv, i hvert fall ikke seksualliv.

Hehe!

Ja, klart enig i at det er sivilstand som teller mest her.

Gjest lilatu_28
Skrevet

*Humrer* Jeg hadde bare vært misunnelig på vedkommende som nok hadde et deilig nummer foran seg om noen få strakser! ;o)

;-)

mil1365380270
Skrevet

For alle alternativene tenekr jeg at han eller hun ikke er spesielt bortskjemt med å ha sex, for kondom er noe man ikke orker i lengen ;-)

Skrevet

Man trenger ikke være lærerbarn for å ha den oppfatningen at ens egne foreldre ikke har sex! ;-)

Skrevet

A - H: Det signaliserer en person som har behov NÅ, men som likevel vet å passe seg. :-)

Skrevet

Studerer sjelden de andres innkjøp når jeg står i kø, men OK: Hvis jeg registrerte personen og kjøpet:

A - Personen har tenkt å ha sex

B - Personen har tenkt å ha sex

C - Personen har tenkt å ha sex

D - Personen har tenkt å ha sex

E - Personen har tenkt å ha sex

F - Personen har tenkt å ha sex

G - Personen har tenkt å ha sex

H - Personen har tenkt å ha sex

Gjest Elextra
Skrevet

Man trenger ikke være lærerbarn for å ha den oppfatningen at ens egne foreldre ikke har sex! ;-)

Andres foreldre kan ha sex, men mine har ikke hatt det siden de unnfanget meg! ;)

Skrevet

Andres foreldre kan ha sex, men mine har ikke hatt det siden de unnfanget meg! ;)

Du har altså ikke yngre søsken?

Hehe

Gjest mora2
Skrevet

''A - personen er en kjent lokalpolitiker'' Da hadde jeg tenkt han skulle leie seg den hora han alltid har pult på...

''B - personen er i ledelsen i en bedrift'' At han skulle på foretningsreise. ;0)

''C - personen er prest'' Hmmm... Den var vrien.. Kommer litt ann på prestens situasjon.

''D - personen er lærer til ditt barn'' Ikke reagert.

''E - personen er mor/far til ditt barns kamerat'' Ikke reagert.

''F - personen er med i menighetsrådet ''- Igjen litt vrien...Kom ann på personens livsituasjon.

''G- personen er en bekjent av deg som du ikke trodde var seksuelt aktiv.'' - Hadde kanskje tenkt det var på tide han fikk seg noe ;0)

Gjest Elextra
Skrevet

Du har altså ikke yngre søsken?

Hehe

Nei, etter meg var det slutt :-)

Gjest Elextra
Skrevet

''A - personen er en kjent lokalpolitiker'' Da hadde jeg tenkt han skulle leie seg den hora han alltid har pult på...

''B - personen er i ledelsen i en bedrift'' At han skulle på foretningsreise. ;0)

''C - personen er prest'' Hmmm... Den var vrien.. Kommer litt ann på prestens situasjon.

''D - personen er lærer til ditt barn'' Ikke reagert.

''E - personen er mor/far til ditt barns kamerat'' Ikke reagert.

''F - personen er med i menighetsrådet ''- Igjen litt vrien...Kom ann på personens livsituasjon.

''G- personen er en bekjent av deg som du ikke trodde var seksuelt aktiv.'' - Hadde kanskje tenkt det var på tide han fikk seg noe ;0)

''A - personen er en kjent lokalpolitiker

Da hadde jeg tenkt han skulle leie seg den hora han alltid har pult på...

At han skulle på foretningsreise. ;0)''

Skal si du tillegger dem motiver! :P

Gjest mora2
Skrevet

''A - personen er en kjent lokalpolitiker

Da hadde jeg tenkt han skulle leie seg den hora han alltid har pult på...

At han skulle på foretningsreise. ;0)''

Skal si du tillegger dem motiver! :P

Hoho! Jeg skrev det i grunnen bare basert på at jeg vet om to i de yrkene som driver med slikt snusk! ;0)

Gjest svava
Skrevet

Studerer sjelden de andres innkjøp når jeg står i kø, men OK: Hvis jeg registrerte personen og kjøpet:

A - Personen har tenkt å ha sex

B - Personen har tenkt å ha sex

C - Personen har tenkt å ha sex

D - Personen har tenkt å ha sex

E - Personen har tenkt å ha sex

F - Personen har tenkt å ha sex

G - Personen har tenkt å ha sex

H - Personen har tenkt å ha sex

well spoken! ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Hoho! Jeg skrev det i grunnen bare basert på at jeg vet om to i de yrkene som driver med slikt snusk! ;0)

Hehe, ok!

Gjest høstløv
Skrevet

Det har overhodet ikke min interesse, så jeg ville ikke ha reflektert over dette.

Mrs. Wallace
Skrevet

Og jeg er adoptert, så jeg kan trygt si at mine foreldre ALDRI har hatt sex.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...