Gå til innhold

Å kjøpe kondomer - Signaler

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Og jeg er adoptert, så jeg kan trygt si at mine foreldre ALDRI har hatt sex.

:o)

Hehe :0)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Orio

3

• laban

2

• Mrs D

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

Andres foreldre kan ha sex, men mine har ikke hatt det siden de unnfanget meg! ;)

''Andres foreldre kan ha sex, men mine har ikke hatt det siden de unnfanget meg! ;)''

Helt riktig, jeg skulle nemlig bare vært en flekk på laknet, mine så ikke hverandre igjen etter unnfangelsen.

Hi-hi.

Mine barns foreldre, derimot...! ;-)

Skrevet

Andres foreldre kan ha sex, men mine har ikke hatt det siden de unnfanget meg! ;)

Som den av barna som lå på naborormmet til mine foreldre må jeg nok dessverre si at jeg VET at de har hatt sex etter at jeg - som yngstemann - ble unnfanget! ;-)

Det var lytt og senga knirket _veldig_! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Andres foreldre kan ha sex, men mine har ikke hatt det siden de unnfanget meg! ;)''

Helt riktig, jeg skulle nemlig bare vært en flekk på laknet, mine så ikke hverandre igjen etter unnfangelsen.

Hi-hi.

Mine barns foreldre, derimot...! ;-)

''Mine barns foreldre, derimot...! ;-''

Hehe.

Gjest Elextra
Skrevet

Som den av barna som lå på naborormmet til mine foreldre må jeg nok dessverre si at jeg VET at de har hatt sex etter at jeg - som yngstemann - ble unnfanget! ;-)

Det var lytt og senga knirket _veldig_! ;-)

Huff!

Selv vokste jeg opp i annen etasje enn min foreldre og var forskånet (evt. avskåret) fra sånt!

Gjest ViViola
Skrevet

''Mine barns foreldre, derimot...! ;-''

Hehe.

;-)

Skrevet

Huff!

Selv vokste jeg opp i annen etasje enn min foreldre og var forskånet (evt. avskåret) fra sånt!

Jeg har ingen traumatiske følelser rundt dette, da, men det er i grunnen like greit å slippe slike opplevelser;-)

Skrevet

I couldn't care less :) - akkurat som med alkoholspørsmålet.

Folk må da få lov til å ha et privatliv uansett hva de jobber med.

Gjest prust
Skrevet

Ja - det ER interessant, og jeg har tenkt en del på dette, hva man foretar seg av diskuterbare handlinger i forhold til de rollene en har i samfunnet - så det gjør ingenting at du tar dette med kondomer! Skal prøve å svare deg:

"Hva slags signaler gir en person som kjøper kondomer på bensinstasjonen en sen fredagskveld dersom personen er:

A - personen er en kjent lokalpolitiker - hadde vel lagt merke til at det var DEN politikeren, men ikke tenkt noe særlig mer utover at nå hadde kanksje kona gått tom for p-piller (kanskje er jeg litt naiv?)

B - personen er i ledelsen i en bedrift - samme som over

C - personen er prest - samme som over

D - personen er lærer til ditt barn - hadde trolig blitt litt flau over å ha sett det.

E - personen er mor/far til ditt barns kamerat - hadde trolig blitt litt flau over det, særlig hvis det var mor/far til en nær kamerat...

F - personen er med i menighetsrådet - hvis jeg kjente vedkommende, som E, hvis jeg ikke kjente ham/henne, som A

G- personen er en bekjent av deg som du ikke trodde var seksuelt aktiv. - Tenkt WOW!!!! Det var på tide - knallbra - og hvem er den heldige tro......?!

H - evt andre interessante kategorier

Skrevet

Man trenger ikke være lærerbarn for å ha den oppfatningen at ens egne foreldre ikke har sex! ;-)

Helt klart ikke. Jeg tenkte nærmest motsatt - "alle" vet at lærere ikke gjør alminnelige ting som å spise middag, avle barn eller leke med dem...

Gjest annlovinda
Skrevet

Hadde jeg ikke reagert på i det hele tatt - ikke i noen av tilfellene.

Skrevet

''Hva slags signaler gir en person som kjøper kondomer på bensinstasjonen en sen fredagskveld dersom personen er:''

''A - personen er en kjent lokalpolitiker

B - personen er i ledelsen i en bedrift

C - personen er prest

D - personen er lærer til ditt barn

E - personen er mor/far til ditt barns kamerat

F - personen er med i menighetsrådet

G- personen er en bekjent av deg som du ikke trodde var seksuelt aktiv.

H - evt andre interessante kategorier''

Vedkommende skal pule og har gått tom for kondomer!

Gjest qigong
Skrevet

Unnskyld meg, men alle disse er vel først og fremst mennesker de også til vanlig? Prest eller klokker, spiller ingen rolle for meg. En jobb er en jobb, privatliv er privatliv.

Skrevet

Dette har ikke noe med yrke å gjøre, men jeg husker en dag på nærbutikken, 5 minutter før stengetid, jeg er innom for å kjøpe melk & brød & slikt, og foran meg i kassekøa står en dame som skal kjøpe TO pakker kondomer, og det er også alt hun skal ha *he he*

Fikk litt tanker om en friar uti gar'e som stod og trippet og ventet på at hun skulle komme tilbake fra shoppingen;-)

Tror nesten jeg hadde kjøpt litt mat i tillegg bare for å dempe inntrykket av at man nesten hadde avbrutt forspillet nfor å stikke på sjappa. ;-)

Gjest prust
Skrevet

Dette har ikke noe med yrke å gjøre, men jeg husker en dag på nærbutikken, 5 minutter før stengetid, jeg er innom for å kjøpe melk & brød & slikt, og foran meg i kassekøa står en dame som skal kjøpe TO pakker kondomer, og det er også alt hun skal ha *he he*

Fikk litt tanker om en friar uti gar'e som stod og trippet og ventet på at hun skulle komme tilbake fra shoppingen;-)

Tror nesten jeg hadde kjøpt litt mat i tillegg bare for å dempe inntrykket av at man nesten hadde avbrutt forspillet nfor å stikke på sjappa. ;-)

Hehe... Var det ikke en reklame om akkkurat det der - en gutt som skulle ha kondomer, og kjøpte alt mulig annet for liksom å skjule kondomene som han egentlig skulle ha?

Må forsåvidt innrømme at jeg aldri har kjøpt BARE kondomer, jeg heller - og at jeg faktisk synes det er litt flaut....

Skrevet

Hehe... Var det ikke en reklame om akkkurat det der - en gutt som skulle ha kondomer, og kjøpte alt mulig annet for liksom å skjule kondomene som han egentlig skulle ha?

Må forsåvidt innrømme at jeg aldri har kjøpt BARE kondomer, jeg heller - og at jeg faktisk synes det er litt flaut....

Ja, det er en VG-reklame med en ung gutt som skal på telttur med kjæresten, og så kjøper hun OB...;-)

Gjest prust
Skrevet

Ja, det er en VG-reklame med en ung gutt som skal på telttur med kjæresten, og så kjøper hun OB...;-)

Å ja..... Sånn var det :-DDD

Stakkars...

Skrevet

Å ja..... Sånn var det :-DDD

Stakkars...

Ja, he he, de har virkelig funnet de rette skuespillerne også, med den keitete unggutten (hadde ikke vært det samme med en skikkelig hunk av en tenåring) og også den fæle butikkdama som misforstår med vilje...;-)

Gjest prust
Skrevet

Ja, he he, de har virkelig funnet de rette skuespillerne også, med den keitete unggutten (hadde ikke vært det samme med en skikkelig hunk av en tenåring) og også den fæle butikkdama som misforstår med vilje...;-)

Det demrer mer og mer... :-)

Skrevet

Eeeeeeeeeeeeeh? At de har sex som alle oss andre? En helt natrulig ting?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...