Gå til innhold

Fremføring av hovedprosjekt.

Gjest Jenta som har lyst til å bli ingeniør..

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Høres jo ut som en god idè da:) Jeg skal sannelig ta å prøve dette. Men er ikke sikkert at jeg greier det når det bare er meg aleine.. Lover å teste det ut!

Fint. :-)

Vær din aller, aller beste venn.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det er godt å høre at du har fått det til! :) Men jeg greier ikke å se for meg at jeg skal kunne greie det. Var på en framføringen til de i 3.klasse her om dagen. Jeg greide ikke følge med på hva de snakket om. Jeg så bare for meg at det var jeg som sto der, og alle skulle se slik på meg. *grøsse* Hadde bare lyst til å slutte på skolen der og da og aldri mer komme dit igjen. :|

Vet du, det var sånn det var for meg også før. En dag med fremføring var en dag hvor jeg lærte absolutt ingenting. Først var jeg nervøs hele tiden inntil det var min tur. Resten av dagen brukte jeg til å roe meg ned igjen.

Men jeg har jobbet meg ut av det. :-)

Skrevet

Har ikke hørt noe om at vi har noe slikt her. Har kun kurs for de med eksamensnerver. Og det sliter jeg ikke med, så lenge det er skriftlig. Verre når det gjelder muntlig:( men det har liksom ingen ting med selve eksamen å gjøre.

kjipt da :( hør med de på studentrådgivningen om de kan starte sånne kurs eller om de vet om noen gode metoder? ellers finnes det kanskje noen bøker på biblioteket som kan gi gode tips og råd til hvordan bli tryggere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...