Gå til innhold

Tacokrydder

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg husker at noen la ut oppskrift til en god tacokrydder her for litt siden men finner ikke igjen innlegget. Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Ser du har fått svar, men jeg mener å huske at Valnøtt også la ut en oppskrift en gang, spesielt tilpasset hennes kostholdsregime (som jeg ikke husker navnet på *S*)

Mary Poppins
Skrevet

Ser du har fått svar, men jeg mener å huske at Valnøtt også la ut en oppskrift en gang, spesielt tilpasset hennes kostholdsregime (som jeg ikke husker navnet på *S*)

Hehe det hjalp jo ikke meg stort da morsan ;-)

Skrevet

Hehe det hjalp jo ikke meg stort da morsan ;-)

Du kan da veø søke, kan du ikke? ;-)

Tror du høstløv hadde spart på linken under ki sin favorittliste? ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Du kan da veø søke, kan du ikke? ;-)

Tror du høstløv hadde spart på linken under ki sin favorittliste? ;-)

Hehe jeg skriver:

"Jeg husker at noen la ut oppskrift til en god tacokrydder her for litt siden men finner ikke igjen innlegget."

Ergo kan jeg åpenbart ikke søke ;-)

Skrevet

Hehe jeg skriver:

"Jeg husker at noen la ut oppskrift til en god tacokrydder her for litt siden men finner ikke igjen innlegget."

Ergo kan jeg åpenbart ikke søke ;-)

..og derfor ga jeg deg tips om annet du kunne søke på...;-)

Akkurat nå gidder jeg ikke å forsøke å søke på tipset jeg ga deg, så du får nøye deg med svaret fra høstløv under:-)

candyqueen_83
Skrevet

valnøtt sin lavkarbo-oppskrift er den samme som er lagt ut her fra BMS :o) Den er veldig god.

Mary Poppins
Skrevet

..og derfor ga jeg deg tips om annet du kunne søke på...;-)

Akkurat nå gidder jeg ikke å forsøke å søke på tipset jeg ga deg, så du får nøye deg med svaret fra høstløv under:-)

Men det går vel ikke ann å søke på emne og forfatter samtidig? Uansett så finner jeg det ikke så jeg nøyer meg med svaret til høstløv jeg også :-)

Skrevet

valnøtt sin lavkarbo-oppskrift er den samme som er lagt ut her fra BMS :o) Den er veldig god.

Ah, ok:-)

Jeg har alltid bare brukt ferdigblandet på pose...;-)

Skrevet

Men det går vel ikke ann å søke på emne og forfatter samtidig? Uansett så finner jeg det ikke så jeg nøyer meg med svaret til høstløv jeg også :-)

Nei, da måtte du lett som en gærning i alle Valnøtts innlegg, så det er jo tidkrevende.

Og nå sier Godisdronninga at det er den samme oppskriften:-)

Mary Poppins
Skrevet

Nei, da måtte du lett som en gærning i alle Valnøtts innlegg, så det er jo tidkrevende.

Og nå sier Godisdronninga at det er den samme oppskriften:-)

Ja så det nå, så da sparte hun meg timevis med leting gjennom valnøtts innlegg bare for å oppdage at oppskriften var den samme hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...